Multimediální kontaktní centrum BC 4.0 - pracoviště supervisora

velikost textu AAA
Multimediální kontaktní centrum BC 4.0 - pracoviště supervisora hodnocení (0)

SUPERVISOR PANEL zobrazuje on line informace o  provozu call centra potřebných pro práci Supervisora. Zobrazuje přihlášené agenty, stav agenta (volný, vyzvánějicí, obsazený nebo v pauze), aktivní fronty jednotlivých agentů, pauzy, souhrnný přehled o přijatých a změškaných hovorech, service level. Dále má zde Supervisor možnost zadat pauzu nebo agenta odhlásit z dané fronty, a napojit se do probíhajícího hovoru.











Základní vlastnosti:

  • Okamžitý přehled o práci kontaktního centra
  • Přehled volání za zvolené období, service level
  • Okamžitý přehled o volání InBound a Outbound
  • Přehled žádostí o zpětné volání
  • Přehled zmeškaných nebo ztracených volání
  • Vytížení kontaktního centra na časové ose pro možnost plánování
  • Real-time informace o přihlášených agentech, hovorech a stavu fronty
  • Okamžitý přístup k detailním reportům a nahrávkám hovorů
  • Napojení do hovoru, zadání pauzy za Agenta
  • Rozdělení na jednotlivé departmenty nebo lokality
  • Specielně navržený Supervisor panel pro OutBound kampaně

Cena bez DPH:
Dostupnost:
Množství

Jste v kategorii: Kontaktní centra

DOPORUČUJEME

Mitel MiCollab

Mitel MiCollab
Mitel MiCollab Mitel MiCollab je kompletní řečení Unified Communications a Collaboration poskytující uživatelům všechny nástroje, které jim dovolí zůstat ve ...

Multimediální kontaktní centrum BC 4.0

Multimediální kontaktní centrum BC 4.0
V moderních architekturách Call center jsou integrovány multimediální C2B (customer to business) řešení s one-to-one interakčními schopnostmi a jednoduchým ...

Zycoo CooVox U-50 V2

Zycoo CooVox U-50 V2
Telefonní systém Zycoo CooVox-U50 IP je ideálním řešením pro malé a střední firmy požadujicí až  100 pobočkových linek. Systém je modulární, podporuje ...

Yealink SIP-T40P Skype for Business

Yealink SIP-T40P Skype for Business
Základní model z řady manažerských IP telefonů, atraktivní design, SIP telefon Yealink SIP-T40P  je vybaven 2,3” grafickým LCD displejem s rozlišením ...

Yealink VC110 videokonferenční endpoint

Yealink VC110 videokonferenční endpoint
Koncový terminál VC110 je určen pro malé konferenční místnosti, slouží pro propojení s centrálním řešením Yealink VC400. Endpoint VC110 obsahuje kameru, ...
Home > Produkty a služby > Komunikační systémy > Kontaktní centra > Multimediální kontaktní centrum BC 4.0 - pracoviště supervisora
přihlásit se | košík 0 kusů 0