Nahrávání komunikace

Pro společnosti pracující s citlivými, obchodně orientovanými transakcemi přes telefon, je klíčová ochrana společnosti proti případným konfliktům s volajícími. Nahrávání komunikace poskytuje bezpečnostní mechanismus proti případným sporům, založený na kompletním či selektivním nahrávání hovorů. Kontaktním centrům, snažícím se zvýšit efektivitu a produktivitu nahráváním transakcí a monitorováním vytíženosti agentů poskytuje nahrávací zařízení kompletní a kvalitní řešení, které je plně integrováno do pracovních postupů kontaktního centra. A v neposlední řadě poskytují právoplatný důkaz o transakcích, což je obvykle základní podmínka finančních institucí.
výpis typu seznam výpis typu náhled

Záznamové zaříení ReDat 3

Záznamové zaříení ReDat 3 ReDat 3 je univerzální digitální záznamové zařízení, umožňující záznam a archivaci hlasové a datové komunikace vedené po telefonních linkách, radiových sítích a sítích IP telefonie. Dále umožňuje záznam videa z analogových kamer ...
      Cena na dotaz

Collaboration Portal - modul Voice Recording

Modul Voice Recording komunikačního serveru Collaboration Portal  je vysoce výkonné a zároveň široce škálovatelné řešení pro nahrávání telefonních hovorů. Svojí architekturou a logikou systém nečiní rozdílu mezi koncovými uživateli, je určen pro ...
skladem      Cena na dotaz

ReDat 3 - aplikační server

ReDat 3 - aplikační server Aplikační server je funkční nadstavba nad záznamovým zařízením ReDat3, která umožňuje vytvořit ucelený záznamový systém pro kontaktní centra nebo centrální archiv záznamů. Programové moduly této aplikační sady jsou provozovány ...
      Cena na dotaz

ReDat® Soft - záznamové zařízení

ReDat® Soft - záznamové zařízení Záznamové zařízení ReDat® Soft je levnější alternitva záznamových zařízení s nižším počtem nahrávaných kanálů. Výhody ReDat® Soft: Cenově dostupné a spolehlivé řešení záznamu volání na ...
na objednání      Cena na dotaz

ReDat® Soft VoIP Recorder - záznam IP telefonie

ReDat® Soft VoIP Recorder - záznam IP telefonie ReDat® Soft VoIP Recorder představuje programové vybavení určené pro vytvoření záznamového zařízení v prostředí OS Windows pro záznam komunikace IP telefonie. Rozhraním je LAN Ethernet, které se připojuje ...
      Cena na dotaz

ReDat® Phone Recorder – záznam klasické telefonie

ReDat® Phone Recorder – záznam klasické telefonie ReDat Phone Recorder slouží k záznamu hovorů vedených přes klasické telefony. Skládá se ze záznamového software, který lze jednoduše nainstalovat na počítač s operačním systémem Windows, a volitelných ...
      Cena na dotaz

Nacházíte se v kategorii: Nahrávání komunikace

DOPORUČUJEME

Centrální stanice konferenčního systému Orbis

Centrální stanice konferenčního systému Orbis
Centrální stanice konferenčního systému Orbis. Mikrofonní jednotky mohou být připojeny ve dvou řadách, nebo v prstenci, Spojení s redundancí max. 50 mikrofonů, ...

Ascom d43 DECT Phone

Ascom d43 DECT Phone
Ascom d43 Vysoce kvalitní a robustní bezdrátový telefon s barevným LCD určený pro systémy Ascom, Ericsson, Aastra, Mitel, Alcatel a SIP DECT. GAP ...

Mitel MiCollab

Mitel MiCollab
Mitel MiCollab Mitel MiCollab je kompletní řečení Unified Communications a Collaboration poskytující uživatelům všechny nástroje, které jim dovolí zůstat ve ...

Classic IP Phone Htek UC903

Classic IP Phone Htek UC903
Htek UC903 přináší vynikající kvalitu HD zvuku, bohaté a špičkové telefonní funkce, stejné jako u jiných modelů řady UC900. Je ideální volba pro malé a ...

Yealink SIP-T40P Skype for Business

Yealink SIP-T40P Skype for Business
Základní model z řady manažerských IP telefonů, atraktivní design, SIP telefon Yealink SIP-T40P  je vybaven 2,3” grafickým LCD displejem s rozlišením ...
Home > Produkty a služby > Nahrávání komunikace
přihlásit se | košík 0 kusů 0