Multimediální kontaktní centrum BC 4 - pracoviště Supervisora

BC4

Multimediální kontaktní centrum BC 4 - pracoviště Supervisora hodnocení (0)
dotaz poslat odkaz hlídat cenu a sklad
Nastavit hlídání

Chci být informován:

Na Váš e-mail:


Kód:
BC4 Supervisor
Výrobce:
BC4
na vyžádání
Objednejte si zboží telefonicky
Po - Pá: 8:30 do 16:30
+420 261 303 303
Skladová dostupnost:
skladem


  • Popis
  • Foto
Popis k výrobku: Multimediální kontaktní centrum BC 4 - pracoviště Supervisora

SUPERVISOR PANEL zobrazuje on line informace o provozu call centra potřebných pro práci Supervisora. Zobrazuje přihlášené agenty, stav agenta (volný, vyzvánějicí, obsazený nebo v pauze), aktivní fronty jednotlivých agentů, pauzy, souhrnný přehled o přijatých a změškaných hovorech, service level. Dále má zde Supervisor možnost zadat pauzu nebo agenta odhlásit z dané fronty, nebo se napojit do probíhajícího hovoru. 

Základní vlastnosti:
  • okamžitý přehled o práci kontaktního centra
  • přehled volání za zvolené období, service level
  • okamžitý přehled o volání InBound a Outbound
  • přehled žádostí o zpětné volání
  • přehled zmeškaných nebo ztracených volání
  • vytížení kontaktního centra na časové ose pro možnost plánování
  • real-time informace o přihlášených agentech, hovorech a stavu fronty
  • okamžitý přístup k detailním reportům a nahrávkám hovorů
  • napojení do hovoru, zadání pauzy
  • rozdělení na jednotlivé departmenty nebo lokality

kliknutít zobrazíte maximální velikost obrázku