Mitel MiContact Center Enterprise - samoobslužné aplikace

Mitel

Mitel MiContact Center Enterprise - samoobslužné aplikace hodnocení (0)
dotaz poslat odkaz hlídat cenu a sklad
Nastavit hlídání

Chci být informován:

Na Váš e-mail:


Kód:
SeC sa
Výrobce:
Mitel
cena na dotaz
Objednejte si zboží telefonicky
Po - Pá: 8:30 do 16:30
+420 261 303 303
Skladová dostupnost:
na objednání


  • Popis
  • Foto
  • Ke stažení
Popis k výrobku: Mitel MiContact Center Enterprise - samoobslužné aplikace

Script Manager zjednodušuje proces obsluhy telefonních aplikací rozložením hovoru na posloupnost akcí reprezentovaných ikonami. Tyto ikony jsou spolu propojeny tak, aby tvořily grafické blokové schéma směrování jejich hovorů. Grafické uživatelské rozhraní umožňuje jednoduché využívání funkcí, jako příkladně vyber a vlož, kopírování, zvýraznění a mnoho dalších jednoduchých editačních nástrojů pro vytváření skriptů pro směrování hovorů. Script Manager rozšiřuje možnosti směrování volání tím, že hovor může být směrován na základě dat uložených v historii. Zároveň umožňuje, aby byla IVR informace zobrazena přímo na desktopu agenta bez použití dočasné databáze. Též poskytuje stavové volání a chybové protokoly systému. Uživatelský přístup a řízení pohybu v IVR stromu může být poskytováno pomocí rozpoznání hovorové řeči (ASR) či DTMF tónů. Script Manager podporuje integraci s faxovým serverem s možností inicializace Fax On-demand a Fax-Back funkcí. Script manager poskytuje rozhraní do každé databáze podporující ODBC a poskytuje možnost rozšiřování funkcionality prostřednictvím nabídky tzv. hook funkcí, uživatelsky definovaných příkazů a základními makro funkcemi.

VAVirtual Agent je schopný odpovídat na otázky rychle a přesně při využití odpovědí z databáze vědomostí, přičemž minimalizuje náklady na interakci. Virtual Agent může být integrovatelný s libovolnou webovou stránkou. Zákazníkovi je umožněno položit otázky běžným jazykem a Virtual Agent je na ně schopný okamžitě relevantně a přesně odpovědět. Virtual Agent si dokáže osvojit různé způsoby odpovídání tak, jak to nejvíce vyhovuje potřebám podnikání. Neomezuje se pouze na odpovědi ve formě textu, odpovídá i formou webových stránek či multimediálních prezentací, které srozumitelněji informují zákazníka. Zákazníci ocení rychlé zákaznické služby a bezpečnost poskytovanou prostřednictvím autentifikace zvoleným heslem. Zákazník, který žádá či potřebuje pomoc, je přesměrován na Web agenta spolu s příslušnými informacemi o jeho předcházejících otázkách. Web agent si může prohlížet historii přepojení zákazníka s aplikací Virtual Agent a může s ním poté přímo komunikovat přes „text-chat“. Zákazníci požadující asistenci tak netráví čas čekáním na přepojení a mohou dostat odpovědi okamžitě, aniž by museli opustit webovou stránku.

Auto E-mail Response analyzuje příchozí e-maily a dle klíčových slov v přijatých e-mailech obsažených a jejich porovnáním s parametry definovanými v databázi vědomostí připraví odpovídající automatickou odpověď. Tato odpověď může být před zasláním zákazníkovi poskytnuta agentovi kontaktního centra na korekci.

Script Builder aplikace je off–line nástroj, umožňující supervisorovi kontaktního centra definovat a testovat skripty pro automatizaci outbound kampaní. Na základě skriptu jsou poté agentovi poskytovány nápovědy s otázkami pro zákazníka, aby komunikace s ním byla konzistentní a úplná.

kliknutít zobrazíte maximální velikost obrázku