Systém pro jednotnou komunikaci SoftSwitch BC 4

BC4

Systém pro jednotnou komunikaci SoftSwitch BC 4 hodnocení (0)
dotaz poslat odkaz hlídat cenu a sklad
Nastavit hlídání

Chci být informován:

Na Váš e-mail:


Kód:
BC 4
Výrobce:
BC4
na vyžádání
Objednejte si zboží telefonicky
Po - Pá: 8:30 do 16:30
+420 261 303 303
Skladová dostupnost:
skladem


  • Popis
  • Foto
Popis k výrobku: Systém pro jednotnou komunikaci SoftSwitch BC 4
IP komunikační systém BC 4 SoftSwitch s integrovaným aplikačním serverem Collaboration Portal je kompletní IP komunikační sytém až pro 1000 uživatelů. Je založen na bázi osvědčené otevřené technologie, pracuje nad operačním systémem LINUX. Systém podporuje veškeré v současné době dostupná rozhraní jako je IP s protokolem SIP a H.323, ISDN i konvenční analogová rozhraní. Díky tomuto systém snadno spolupracuje se jak se všemi IP instalacemi, tak i s tradičními telekomunikacemi.  
BC SoftSwitch se všemi možnostmi, výkonnými aplikace pro koncové uživatele a webovým management tvoří komplexní řešení pro jednotnou komunikaci.
Komunikační server BC 4 je výjimečný velkou škálovatelností, kdy lze kromě samostatného modulu ústředny použít konfiguraci pro vysokou dostupnost (paralelní spojení), geografickou dostupnost (spojení více ústředen po IP síti – např. propojení poboček), bezpečnou komunikaci, případně konfiguraci pro velké zatížení. Výhodou je snadná integrace s ostatními komponenty – komunikačním serverem, nahráváním hovorů, kontaktním centrem a snadná integrace do podnikových informačních systémů.
Komuniakční server BC 4 lze instalovat do virtuálního prostředí VMware nebo HyperV, díky čemuž nabízí možnost konsolidace počtu serverů a omezení počtu fyzických serverů potřebných jak pro vlastní call manager, tak i aplikačních serverů. Virtualzace podporuje další přidané hodnoty jako je High Availability (HA) a Fault Tolerance (FT). Ceké řešení je také "cloud ready", ideální pro ty, kdo chtějí vytvořit privátní cloud architekturu ve vlastním virtualizovaném prostředí, případně systém instalovat do pronajetého cloudu u poskytovatele služeb. 

Systém obsahujé následující volitelné moduly:

  • MeetMe telekonference
  • Recording nahrávání hovorů a vysílaček
  • Call centrum s moduly InBound a OutBound
  • SMS server
  • Fax server
  • Adresáře
  • Hlasová pošta
  • IVR
 Základní funkce Call centra:
  • modul Inbound/Oubound
  • inteligentní routování hovorů
  • automatický dialer (generátor odchozího volání) s možností filtrování (vyřazování) jednotlivých čísel nebo jejich skupin a automatického volání s nahranou hláškou (použití zejména pro automatické upozorňování klientů služby)
  • Callback - v případě přetížení call/kontaktního centra může volající klient zadat požadavek na zpětné volání. Systém v okamžiku uvolnění operátora zavolá klientovi, který požadavek zadal a spojí jej s operátorem call centra.
  • inteligentní hlasový automat (IVR) s aplikačním programovatelným rozhraním (API) na bázi WebServices. V případě volání klienta umí systém sesbírat informace o probíhajícím hovoru, předat je dalším aplikacím a na základě získaných údajů obdržet seznam hlášek, které má klientovi přehrát. Funkci lze typicky použít např. pro zjištění stavu objednávky bez nutnosti vytěžování operátora. 
  • integrace TTS/ASR 
  • integrované nahrávání hovorů
  • volací skupiny a ACD fronty
  • Agent Skill – směrování hovorů v závislosti na úrovni znalostí operátorů.
  • integrace mobilních telefonů jak pracoviště operátora
  • statistiky
  • Wall board
  • Call Completition kódy
  • Last Agent Routing
 

kliknutít zobrazíte maximální velikost obrázku