Nástroje moderní komunikace a spolupráce


Proč se na tento seminář přihlásit?

Obsahem semináře je představení moderních technologií z oblasti videokonferenčních systémů a jejich zapojení do každodenní práce. Součástí semináře je teoretický úvod k technologii videokonferencí, praktické představení a vyzkoušení videokonferenčního systému pro komunikaci v rámci pracovního kolektivu, spolupráci s osobami mimo organizaci nebo komunikaci mezi společnostmi. Účastníci budou seznámeni s postupy pro odstraňování technických a organizačních problémů při využívání videokonferencí.

Co se na semináři dozvíte

  • principy fungování videokonferencí, hardwarové vs. softwarové systémy, potřebné technické vybavení
  • přínosy videokonferenčních jednání v porovnání s klasickými fyzickými schůzkami – příklady využití videokonferencí
  • využití videokonference jako nástroje výuky, dobré praktiky pro přípravu školících materiálů a školení online
  • praktická ukázka dvoustranné a vícestranné komunikace, plánování a spuštění videokonference, nastavení a rozeslání přístupových údajů, sdílení dokumentů, využití whiteboardu, sdílení obrazovky
  • praktická ukázka možných problémů při komunikaci, řešení problémů s obrazem a zvukem

 Základní informace

  • Termín: 27.9.2018
  • Místo: BusinessCom školící centrum
  • Časová dotace: 1 den ( 8:00 - 16:00 )
  • Číslo akreditace: bude upřesněno
  • Maximální počet účastníků: 5 osob

Ceník služeb

Cena semináře 20.900,- Kč/ osoba.


Kontaktní formulář

Máte specifický požadavek? Popište nám vaše potřeby:
lumir.kulda@businesscom.cz


Nacházíte se v kategorii: Nástroje moderní komunikace a spolupráce