xtelsio CTI Server - Licence pro server
Licence pro server. Licence pro správu prezence.
Chci být informován:
Cena bez DPH: | 1 180 Kč |
Cena s DPH: | 1 427,80 Kč |
Jakmile zazvoní telefon, zobrazí se jméno a kontaktní informace volajícího. Přijměte hovor pouhým kliknutím myši. Vytvářejte konverzační poznámky, které jsou následně dostupné vašim kolegům. Na konci hovoru je hovor zaznamenán v deníku hovorů.
Spravujte své hovory snadno, pohodlně a intuitivně na několika kartách. Zmeškané hovory, historie hovorů, záznamy rychlé volby, kontaktní formulář a další funkce jsou dostupné přímo pomocí tlačítka nástrojů, rozbalovací nabídky nebo klávesové zkratky. Integrovaná funkce vyhledávání umožňuje rychlý přístup ke všem vašim kontaktům. Jmenovat jen několik highlites.
Vytvořte jeden nebo více panelů rychlé volby s libovolným počtem kláves rychlé volby. Každému tlačítku lze přiřadit kontrolku LED. Serverové panely rychlé volby navíc umožňují zobrazení stavu přítomnosti. Vždy tedy musíte mít na paměti, zda je kolega v současné době v telefonu, zdarma nebo nechce být rušen.
V části „Historie“ můžete vidět shrnutí nejdůležitějších informací o kontaktu. Jméno, společnost, adresa, telefonní čísla, e-mailové adresy, volání, poznámky a další datová pole se zobrazují podle vašich vlastních specifikací.
Stačí kliknout prostředním tlačítkem myši na telefonní číslo v e-mailu, webové stránce nebo v Excelu. Malé rozbalovací menu zobrazí rozpoznané číslo a druhé kliknutí myší zahájí hovor. Další možností je přímé vytáčení označeného telefonního čísla klávesovou zkratkou (například pomocí tlačítka „Pauza“).
a) Kontakty aplikace Outlook
b )ODBC (databáze s ovladačem ODBC, například Access)
c) Zdroje dat LDAP
d) Textové soubory CSV
e) Kontakty Lotus Notes , ▸ ACT! Kontakty , ▸ a další ...
Deník se používá k protokolování všech hovorů, mimo jiné s datem, jménem, telefonním číslem a délkou hovoru. Zmeškané hovory jsou zvýrazněny. Jednotlivé položky lze označit stavem a kategorií.
Integrovaná lišta filtru vyhledávání umožňuje filtrovat položky deníku podle jména, telefonního čísla, časového rámce a stavu hovoru (příchozí, odchozí, připojené a zmeškané).
Když je klientský počítač vypnutý, volání se zaznamenávají do serverového offline žurnálu a přenášejí se při příštím přihlášení.
Pomocí vzájemně propojených řídicích sekvencí můžete automaticky spouštět aplikace, skripty, dokumenty a adresy URL během hovoru a ručně prostřednictvím nabídky nebo klávesové zkratky. Telefonní číslo nebo jakákoli pole databáze se předávají pomocí zástupných proměnných jako parametrů v cestě k souboru nebo v adrese URL. Další možností je ovládání jiných aplikací pomocí simulovaných klávesových úhozů.
Například je možné ve webovém prohlížeči automaticky otevřít telefonní seznam online (například „gelbeseiten.de“) nebo při příchozím hovoru přenést telefonní číslo do spuštěné aplikace CRM.
Uspořádejte si osobní schůzky, úkoly a připomenutí volání pomocí integrovaného správce schůzek.
Připomenutí narozenin se automaticky zobrazují na základě vašich kontaktních informací.
„Alarm schůzky“ vás informuje o všech termínech splatnosti.
TeamChat poskytuje snadnou a rychlou komunikaci 1: 1 s kolegy připojenými prostřednictvím panelu rychlého vytáčení serveru CTI. To umožňuje výměnu chatových zpráv, i když právě telefonujete. Nebo pošlete kolegovi, jehož přítomnost je momentálně „pryč“, zprávu s požadavkem na zpětné volání. TeamChat podporuje více paralelních chatů na samostatných kartách.
Okno „Poznámky“ se používá k vytvoření poznámek souvisejících s kontaktem nebo telefonním číslem. K otevření již existujících poznámek stačí označit odpovídající kontakt nebo telefonní číslo v telefonním seznamu nebo v deníku hovorů. Při příchozím nebo odchozím hovoru se automaticky zobrazí všechny související poznámky. Poznámky bez odkazu na kontakt nebo telefonní číslo lze zadat na záložce „Obecné“.
Editor podporuje vkládání textů a hypertextových odkazů pomocí drag & drop.
Uložte své poznámky do centrální databáze nebo do sdíleného síťového adresáře a sdílejte je s kolegy.
TAPI je standardizované telefonní rozhraní v systému Microsoft Windows. Mnoho výrobců nabízí odpovídající ovladače TAPI pro své telefony nebo pobočkové ústředny.
Klient xtelsio CTI má integrované konektory (telefonní ovladače) pro různé IP telefony, pobočkové ústředny Asterisk a SIP SoftPhones.
Podporovaná zařízení a SoftPhones jsou ovládány přímo, a proto nevyžadují vlastní ovladač TAPI.
Licence pro server. Licence pro správu prezence.
Ovladač xtelsio TAPI pro Asterisk ™ podporuje vytáčení, zavěšování a signalizaci příchozích a odchozích hovorů včetně čísel do vaší aplikace TAPI.
Licence pro jednoho uživatele. Každý uživatel musí mít licenci pro přístup na CTI server.