Jak kontaktovat technickou podporu?

Vyberte si takový způsob komunikace s naší technickou podporou, jaký vám bude vyhovovat.


Technická podpora BusinessCom a.s.

Naše technická podpora Vám umožní komunikovat se specialisty v příslušné oblasti, zadávat tikety (požadavky) a sledovat jejich průběh během řešení. Provozní doba oddělení technické podpory je pondělí až pátek od 8:00 do 16:30. V případě uzavřené servisní smlouvy je technická podpora dostupná nepřetržitě, 24/7/365. Naši servisní technici mají přímý kontakt na technickou podporu výrobce všech námi dodávaných produktů, což zaručuje rychlé a efektivní vyřízení vašich požadavků.


BusinessCom Software Assurance a SLA

BusinessCom Software Assurance a SLA vám zajistí optimální výkon již od prvního dne po implementaci vašeho komunikačního systému, kontaktního centra, interkomu nebo sítě LAN a WiFi. Díky SWA obdržíte všechny nové softwarové aktualizace, a to jak pro hardware, tak i pro softwarové aplikace, jakmile budou dostupné.

Naše technická podpora vám také zabezpečí kybernetickou ochranu prostřednictvím pravidelných oprav a aktualizací, čímž zajistíme plnou funkčnost a bezpečnost vaší platformy nebo řešení, které používáte.

Zjistit více

 

Kontakujte nás

Telefonicky
Zavolejte na náš nepřetržitě dostupný helpdesk, který je vám k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, po celý rok.
+420 261 303 303
(od 8:00 do 16:30)
 
+420 261 303 335
(mimo pracovní dobu při uzavřeném SLA 24/7/365)
E-mailem 
Napište nám a nezapomeňte přidat své kontaktní údaje pro rychlé spojení. Rádi se vám co nejdříve ozveme! 
Ticketovací systém
Vytvořte si tiket s vašimi požadavky a sledujte jeho stav i průběh řešení v reálném čase.
Webový formulář
Vyplňte a odešlete níže na této stránce umístěný webový formulář.
 

Vyplňte on-line formulář s vaším požadavkem: