Jak kontaktovat technickou podporu?

Vyberte si takový způsob komunikace s naší technickou podporou, jaký vám bude vyhovovat.


Technická podpora BusinessCom a.s.

Naše technická podpora vám umožní komunikovat se specialisty v příslušné oblasti, zadávat tickety (požadavky) a sledovat jejich průběh až po vyřízení. Provozní doba podpory je pondělí–pátek 8:00–16:30. Pokud máte uzavřenou servisní smlouvu nebo SLA, technická podpora je dostupná 24/7/365. Servisní technici mají přímý kontakt na technickou podporu výrobce všech našich dodávaných produktů, což zaručuje rychlé a efektivní vyřízení vašich požadavků.

Kontakt

BusinessCom Software Assurance a SLA

BusinessCom Software Assurance (SLA) přináší optimální výkon už od prvního dne implementace vašeho komunikačního systému, kontaktního centra, interkomu nebo sítě LAN a WiFi. S SWA získáte všechny nové aktualizace pro hardware i softwarové aplikace okamžitě, jakmile budou k dispozici.

Naše technická podpora zároveň zabezpečuje kybernetickou ochranu prostřednictvím pravidelných oprav a aktualizací, čímž zajišťuje kontinuitu, plnou funkčnost a vysokou úroveň bezpečnosti vaší platformy a všech řešení, která používáte.

Zjistit více

 

Kontakujte nás

Telefonicky
Zavolejte na náš nepřetržitě dostupný helpdesk, který je vám k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, po celý rok.
+420 261 303 335
(mimo pracovní dobu při uzavřeném SLA 24/7/365)
E-mailem 
Napište nám a nezapomeňte přidat své kontaktní údaje pro rychlé spojení. Rádi se vám co nejdříve ozveme! 
Ticketovací systém
Vytvořte si tiket s vašimi požadavky a sledujte jeho stav i průběh řešení v reálném čase.
Webový formulář
Vyplňte a odešlete níže na této stránce umístěný webový formulář.
 

 

Vyplňte on-line formulář s vaším požadavkem: