
Jak kontaktovat technickou podporu?
Vyberte si takový způsob komunikace s naší technickou podporou, jaký vám bude vyhovovat.
Technická podpora BusinessCom a.s.
Naše technická podpora vám umožní komunikovat se specialisty v příslušné oblasti, zadávat tickety (požadavky) a sledovat jejich průběh až po vyřízení. Provozní doba podpory je pondělí–pátek 8:00–16:30. Pokud máte uzavřenou servisní smlouvu nebo SLA, technická podpora je dostupná 24/7/365. Servisní technici mají přímý kontakt na technickou podporu výrobce všech našich dodávaných produktů, což zaručuje rychlé a efektivní vyřízení vašich požadavků.
|
|
 |
 |
BusinessCom Software Assurance a SLA |
BusinessCom Software Assurance (SLA) přináší optimální výkon už od prvního dne implementace vašeho komunikačního systému, kontaktního centra, interkomu nebo sítě LAN a WiFi. S SWA získáte všechny nové aktualizace pro hardware i softwarové aplikace okamžitě, jakmile budou k dispozici.
Naše technická podpora zároveň zabezpečuje kybernetickou ochranu prostřednictvím pravidelných oprav a aktualizací, čímž zajišťuje kontinuitu, plnou funkčnost a vysokou úroveň bezpečnosti vaší platformy a všech řešení, která používáte.
Zjistit více |
 |
|
|
Vyplňte on-line formulář s vaším požadavkem: