Nahrávání komunikace

Pro společnosti pracující s citlivými, obchodně orientovanými transakcemi přes telefon, je klíčová ochrana společnosti proti případným konfliktům s volajícími. Nahrávání komunikace poskytuje bezpečnostní mechanismus proti případným sporům, založený na kompletním či selektivním nahrávání hovorů. Kontaktním centrům, snažícím se zvýšit efektivitu a produktivitu nahráváním transakcí a monitorováním vytíženosti agentů poskytuje nahrávací zařízení kompletní a kvalitní řešení, které je plně integrováno do pracovních postupů kontaktního centra. A v neposlední řadě poskytují právoplatný důkaz o transakcích, což je obvykle základní podmínka finančních institucí.

Collaboration Portal - modul Voice Recording

Modul Voice Recording komunikačního serveru Collaboration Portal je vysoce výkonné a zároveň široce škálovatelné řešení pro nahrávání telefonních hovorů.

Collaboration Portal - modul Voice Recording
Výrobce:BC4
Kód:CPREC
na vyžádání
dostupnost: skladem

Záznamové zaříení ReDat 3

ReDat 3 je univerzální digitální záznamové zařízení, umožňující záznam a archivaci hlasové a datové komunikace vedené po telefonních linkách, radiových sítích a sítích IP telefonie.

Záznamové zaříení ReDat 3
Kód:redat3yj
cena na dotaz
dostupnost: na dotaz

ReDat 3 - aplikační server

ReDat 3 - aplikační server je funkční nadstavba nad záznamovým zařízením ReDat3, která umožňuje vytvořit ucelený záznamový systém pro kontaktní centra nebo centrální archiv záznamů.

ReDat 3 - aplikační server
Kód:Redat3AP
cena na dotaz
dostupnost: na dotaz

Nacházíte se v kategorii: Nahrávání komunikace