AI OMNICHANNEL KONTAKTNÍ CENTRA

CX All-in-one platformy pro správu interakce se zákazníky

BC4™ Contact Center a Mitel MiContact Center Enterprise

 
Omnichannel kontaktní centrum CX je komplexní systém nebo aplikace, které umožňují efektivní obsluhu velkého množství komunikačních kanálů, včetně telefonních hovorů, video hovorů, e-mailů, SMS, instant messagingu, web chatu a sociálních sítí. Jeho cílem je zajistit vysokou spokojenost zákazníků, snižovat náklady a vytvářet zisk. Obsluha zákazníků prostřednictvím call center již není výsadou jen velkých či specializovaných firem a institucí, ale stává se běžným standardem všude tam, kde je důležitá maximální spokojenost zákazníka.

Naše nabídka zahrnuje aplikace a nástroje pro efektivní provoz kontaktního centra, vhodné pro všechny typy zákazníků — od malých firem po velké nadnárodní společnosti. Nabízíme produkty předních světových výrobců, jako je CX řešení společnosti Mitel MiContact Center Enterprise a řešení postavené na naší vlastní platformě BC4™ Contact Center. K těmto standardním produktům poskytujeme také možnost přizpůsobení na míru podle specifických potřeb zákazníka nebo vývoj vlastního řešení, které přesně odpovídá jejich požadavkům.

Seřadit položky

Omnichannel kontaktní centrum BC4™ Contact Center

Omnichannel kontaktní centrum BC4™ Contact Center je řešení distribuce hlasu, videa a práci s textem. Kontaktní centrum BC4™ je složeno z Plug-in stavebních prvků - modulů. Jednotlivé moduly je možné snadno upravit a nastavit d

Omnichannel kontaktní centrum BC4™ Contact Center
Výrobce:BC4
Kód:MCC BC4
CENA NA ZÁKLADĚ KONFIGURACE
dostupnost: skladem

BC4™ Mobile Client pro Android a iOS

Mobilní klient BC4™ funguje na všech moderních mobilních telefonech s operačním systémem Android nebo iOS. Funkční design nabízí stejné pracovní prostředí jako BC4™ Agent Panel s WebRTC a zároveň dodržuje standardy používání ...

BC4™ Mobile Client pro Android a iOS
Výrobce:BC4
Kód:BC4 Mobile Client
CENA NA ZÁKLADĚ KONFIGURACE
dostupnost: skladem

BC4™ Agent Panel s WebRTC a CTI

Začněte pracovat odkudkoliv bez ohledu na to, kde se nacházíte a na jakém zazřízení práve pracujete, jestli to počítač s MS Windows nebo Apple s macOS. Díky nativní podpoře WebRTC si stačí otevřít internetový prohlížečem a ...

BC4™  Agent Panel s WebRTC a CTI
Výrobce:BC4
Kód:BC4 Agent Panel
CENA NA ZÁKLADĚ KONFIGURACE
dostupnost: skladem

BC4™ Office Panel s WebRTC a CTI

Začněte pracovat odkudkoliv bez ohledu na to, kde se nacházíte a na jakém zazřízení práve pracujete, jestli to počítač s MS Windows nebo Apple s macOS. Díky nativní podpoře WebRTC si stačí otevřít internetový prohlížečem a ...

BC4™  Office Panel s WebRTC a CTI
Výrobce:BC4
Kód:BC4™ Office Panel
CENA NA ZÁKLADĚ KONFIGURACE
dostupnost: skladem

BC4™ AI Voicebot a Chatbot

BC4™ AI Voicebot a Chatbot je napojený přímo na generativní AI ChatGPT. Tento jazykový model využívá zpracování přirozeného jazyka k vytváření konverzačního dialogu podobného lidskému a dokáže tak odpovídat na otázky volajících.

BC4™ AI Voicebot a Chatbot
Výrobce:BC4
Kód:BC4 AI Voicebot a Chatbot
CENA NA ZÁKLADĚ KONFIGURACE
dostupnost: skladem

Mitel MiContact Center Enterprise je all-in-one platforma pro správu interakce se zákazníky

Mitel MiContact Center Enterprise je all-in-one platforma pro správu interakce se zákazníky, která transformuje hlasová call centra na omnikanálová zákaznická centra.

Mitel MiContact Center Enterprise je all-in-one platforma pro správu interakce se zákazníky
Výrobce:Mitel
Kód:MiCCE
CENA NA ZÁKLADĚ KONFIGURACE
dostupnost: skladem

BC4™ Supervizor panel

Řídicí panel správce kontaktního centra BC4™ Supervizor panel - od sledování klíčových metrik, hovorů až po poskytování zpětné vazby v reálném čase a koučování agentů po sledovat komunikačních kanálů v rámci omnichannel ...

BC4™  Supervizor panel
Výrobce:BC4
Kód:BC4™ Supervizor panel
CENA NA ZÁKLADĚ KONFIGURACE
dostupnost: skladem

Řešení kontaktního centra a chytré telefonie

AI omnichannel kontaktní centrum BC4™ Contact Center  

AI omnichannel kontaktní centrum BC4™ Contact Center je moderní řešení pro distribuci hlasu, videa a práci s textem. Skládá se z modulárních Plug-in stavebních prvků a inteligentní AI, přičemž jednotlivé moduly lze snadno upravit a přizpůsobit konkrétním potřebám zákazníka. Tím je zajištěna optimální podoba centra, která nekomplikuje práci agentů a obsahuje pouze potřebné funkce. Systém je flexibilní a může být nainstalován ve virtuální infrastruktuře, nebo v veřejném či privátním Cloudu. 

Zjistit více
 
 
 
Mitel MiContact Center Enterprise je all-in-one platforma pro správu interakce se zákazníky

S nástrojem Mitel MiCCE můžete efektivně řídit a monitorovat své omnichannel zákaznické centrum pomocí řídících Supervisor panelů v reálném čase. Nabízí přehledné zobrazení objemu kontaktů, úrovně služeb, výkonových metrik agentů a front, stejně tak i historický reporting a obchodní analýzy, které pomáhají optimalizovat provoz a zvyšovat spokojenost zákazníků..

Zjistit více

 

BC4™ AI Voicebot a Chatbot  

BC4™ AI Voicebot a Chatbot je propojený přímo s generativním modelem ChatGPT, který využívá zpracování přirozeného jazyka k tvorbě konverzačního dialogu podobného lidskému. Dokáže odpovídat na otázky volajících a lze ho trénovat na vlastní data, například na rozsáhlou znalostní bázi firmy. Je vhodný pro poskytování obecných informací na základě předem nedefinovaných, strukturovaných otázek, čímž zvyšuje efektivitu zákaznické podpory a automatizaci komunikace..
Zjistit více
 
 
 

Kontaktujte nás

Obchod, technická podpora, instalace a servis.
 

Obchod

Registrace 

   

Kontakt 

Podpora