Kontaktní centra, centra obsluhy volání a dispečerské systémy

 

Kontaktní centrum  - call centrum je souhrn funkcí  komunikačního systému nebo aplikací sloužící k odbavení vysokého počtu telefonních hovorů, video hovorů, e-mailů, sms zpráv, instant messagingu, webu, prostřednictvím sociálních sítí, self-service nástroje, atd..  Je prostředkem k zajištění spokojenosti zákazníků, k omezení nákladů a nebo k vytvoření zisku. Centra obsluhy volání již nejsou doménou pouze velkých nebo specializovaných firem a institucí, ale stávají se běžným standardem i v malých firmách, kterým jde o maximálně spokojeného zákazníka.

Podle požadavků na typ komunikace může být  orientované na zpracování příchozích hovorů -  inbound call centrum, a nebo může být orientované  na  oslovování zákazníků -  outbound call centrum, případně  kombinace outbound/inbound call center.

V našem portfolio  je široká nabídka aplikací a nástrojů pro efektivní provoz kontaktního centra pro všechny skupiny zákazníků, od nejmenších firem po velké nadnárodní společnosti.  V nabídce máme produkty předních světových výrobců řešení center obsluhy volání,  společností  Mitel,  Alcatel  a rovněž nabízíme řešení na vlastní komunikační  platformě BusinessCom Communications Platform. K standardním produktům přinášíme také možnost úpravy podle specifických potřeb zákazníka, nebo vývoj vlastního řešení přímo na míru.

Mezi nabízené služby patří zejména:                                                                            

  • realizace a servis multimediálních kontaktních center Mitel MiContact Center Enterprise (dříve Solidus eCare)
  • realizace a servis multimediálních kontaktních center SoftSwitch BC 4.0 
  • integrace kontaktních center do zákaznických prostředí
  • poradenství a návrh optimálního kontaktního centra
  • vývoj zákaznických aplikací , přizpůsobení řešení zákazníkovi
  • technická podpora a servis kontaktních center 24/7/365
  • nahrávání hovorů
  • virtuální a cloudová kontaktní centra
  • pronájem a outsourcing HW a SW kontaktních center
  • zákaznická řešení dispečerských pracovišť pro záchranné služby, policie, taxi služby, doly, atd.

Nacházíte se v kategorii: Kontaktní centra, centra obsluhy volání a dispečerské systémy