Omnichannel kontaktní centrum CX je komplexní systém nebo aplikace, které umožňují efektivní obsluhu velkého množství komunikačních kanálů, včetně telefonních hovorů, video hovorů, e-mailů, SMS, instant messagingu, web chatu a sociálních sítí. Jeho cílem je zajistit vysokou spokojenost zákazníků, snižovat náklady a vytvářet zisk. Obsluha zákazníků prostřednictvím call center již není výsadou jen velkých či specializovaných firem a institucí, ale stává se běžným standardem všude tam, kde je důležitá maximální spokojenost zákazníka.
Naše nabídka zahrnuje aplikace a nástroje pro efektivní provoz kontaktního centra, vhodné pro všechny typy zákazníků — od malých firem po velké nadnárodní společnosti. Nabízíme produkty předních světových výrobců, jako je CX řešení společnosti Mitel MiContact Center Enterprise a řešení postavené na naší vlastní platformě BC4™ Contact Center. K těmto standardním produktům poskytujeme také možnost přizpůsobení na míru podle specifických potřeb zákazníka nebo vývoj vlastního řešení, které přesně odpovídá jejich požadavkům.
|