Mitel MiContact Center Enterprise je all-in-one platforma pro správu interakce se zákazníky

Mitel

Mitel MiContact Center Enterprise je all-in-one platforma pro správu interakce se zákazníky hodnocení (0)
dotaz vytisknout poslat odkaz hlídat cenu a sklad
Nastavit hlídání

Chci být informován:

Na Váš e-mail:


Kód:
MiCCE
Výrobce:
Mitel
CENA NA ZÁKLADĚ KONFIGURACE
Objednejte si zboží telefonicky
Po - Pá: 8:30 do 16:00
+420 261 303 303
Skladová dostupnost:
skladem
Skladem:
Ks


  • Popis
  • Foto
  • Ke stažení
Popis k výrobku: Mitel MiContact Center Enterprise je all-in-one platforma pro správu interakce se zákazníky

Mitel MiContact Center Enterprise je all-in-one platforma pro správu interakce se zákazníky, která transformuje hlasová call centra na omnikanálová zákaznická centra.

Výhody Mitel MiContact Center Enterprise

Vynikající zákaznický servis bez ohledu na způsob kontaktu

Mobilní pracovní síla

Flexibilní možnosti nasazení

Poskytujte konzistentní a vysoce kvalitní zákaznický servis napříč všemi způsoby kontaktu, které se zákazníci rozhodnou použít (telefon, e-mail, SMS, webový chat a sociální média). Agenti okamžitě spolupracují s odborníky na řešení zákaznických dotazů při prvním kontaktu, což vede k menšímu počtu interakčních přepojení a zpětných volání zákazníků. Agenti zůstávají ve spojení a pracují odkudkoli pomocí chytrého telefonu. Nadřízení prohlížejí Supervisor panely v reálném čase a provádějí změny konfigurace agentů, front, dovedností a priorit na svých tabletech. Užijte si flexibilitu nasazení MiContact Center Enterprise na místě, virtualizovaného ve vašem datovém centru, v hybridní konfiguraci nebo v privátním/veřejném cloudu s nativním multitenantingem.

Otevřená architektura

Škálovatelnost a odolnost 

 

 

Dosáhněte skutečné efektivity obchodních procesů pomocí našich otevřených rozhraní API a sad nástrojů. Snadno integrujte aplikace třetích stran jako WFM, CRM, IVR a ERP atd. Naše Open Media API poskytuje prioritní směrování, řazení do front a hlášení jakéhokol typu médií třetí strany. Agregujte více serverů s vysokou dostupností do prostředí ve stylu odolného síťového operačního centra (NOC) pro rozsáhlá, rozptýlená nasazení až 30 000 souběžných agentů.  

 

Omnichannel řízení na základě uživatelské zkušenosti

Snadné řízení všech operací kontaktního centra

Spravujte snadno a přehledně své omikanálové zákaznické centrum MiCCE pomocí řídících Supervisor panelů v reálném čase, historického reportingu a obchodních analýz. Zobrazte si množství a objem kontaktů, úroveň služeb a metriky výkonu agentů a front.

 
 
Unified Agent Experience

Umožněte agentům zpracovávat kontakty ze všech mediálních kanálů včetně příchozího/odchozího hlasu, e-mailu, webového chatu, SMS a sociálních médií z jediného rozhraní agenta.

 
 
Proaktivní zapojení zákazníků

MiContact Center Enterprise, vybavený náhledovými, výkonnými a progresivními dialery, poskytuje platformu pro proaktivní zapojení zákazníků, která zvyšuje loajalitu zákazníků a odkrývá nové možnosti příjmů.

 

Funkce Mitel MiContact Center Enterprise

  • Směrování založené na dovednostech agentů
  • Hlas, chat, SMS, e-mail, FAX, sociální média a média třetích stran
  • Samoobslužný IVR s rozpoznáváním řeči a převodem textu na řeč
  • Očekávaná doba čekání a pozice ve frontě
  • Workflow Designer
  • Standardní a přizpůsobitelné  real-time dashboardy v reálném čase
  • Web and in-queue callbacks
  • Historické reporty
  • Preview, power and progressive dialing a správa kampaní
  • Agent/Supervisor instant messaging
  • Mobilní agent (smartphone) a supervizor (tablet)
  • Tiché monitorování
  • Doplňky pro nahrávání interakcí, správu kvality a analýzu řeči
  • Integrated Workforce Management
  • Standard & customized CRM integrations via open APIs and toolkit
  • Integrováno s MiVoice MX-ONE a MiCollab UC

Spolupracuje se sytémy Mitel

MiVOICE MX-ONE

Chcete vypracovat cenovou nabídku nebo další informace o produktu?   
kliknutít zobrazíte maximální velikost obrázku
Související zboží

Integrované komunikační řešení Mitel MiVoice MX-ONE™

Využijte výhody komplexního a plně integrovaného komunikačního řešení Mitel MiVoice MX-ONE™ šitého na míru pro kriticky důležité podniky od středních až po velmi velké.

Integrované komunikační řešení Mitel MiVoice MX-ONE™
Výrobce:Mitel
Kód:MiVo MX-ONE
CENA NA ZÁKLADĚ KONFIGURACE
dostupnost: skladem

Mitel MiVoice MX-ONE a MiCollab

Mitel MiCollab je kompletní řečení Unified Communications a Collaboration poskytující uživatelům všechny nástroje, které jim dovolí zůstat ve spojení. Umožňuje všem uživatelům bez námahy komunikovat a spolupracovat s kolegy, ...

Mitel MiVoice MX-ONE a MiCollab
Výrobce:Mitel
Kód:MiCollab
CENA NA ZÁKLADĚ KONFIGURACE
dostupnost: skladem

Aplikační platforma ReDAT eXperience

ReDat 3 - aplikační server je funkční nadstavba nad záznamovým zařízením ReDat3, která umožňuje vytvořit ucelený záznamový systém pro kontaktní centra nebo centrální archiv záznamů.

Aplikační platforma ReDAT eXperience
Kód:ReDAT eXperience
CENA NA ZÁKLADĚ KONFIGURACE
dostupnost: na dotaz

Záznamový systém ReDAT

ReDat je univerzální sofistikovaný systém pro záznam hlasu, umožňující záznam a archivaci hlasové a datové komunikace vedené po telefonních linkách, radiových sítích a sítích IP telefonie.

Záznamový systém ReDAT
Kód:redat3yj
CENA NA ZÁKLADĚ KONFIGURACE
dostupnost: na dotaz

Mitel MiVoice 6930

 Mitel MiVoice 6930 nabízí velký 4,3" barevný displej, křišťálově čistý HD zvuk prostřednictvím zcela unikátního bezšňůrového sluchátka (není v ceně), 12 fyzických programovatelných tlačítek, duální Gigabit Ethernet port a ...

Mitel MiVoice 6930
Výrobce:Mitel
Kód:50006769
10 974 Kč [ s DPH 13 278,54 Kč ]
dostupnost: skladem

Poly SAVI 7420 Office

Bezdrátová DECT náhlavní souprava řady Poly SAVI 7420 Office nabízí vynikající kvalitu zvuku a dlouhý dosah. Souprava je vhodná pro příjem telefonních hovorů ze stolních telefonů, PC a zařízení s Bluetooth.

Poly SAVI 7420 Office
Kód:Poly SAVI 7420 Office
9 135 Kč [ s DPH 11 053,35 Kč ]
dostupnost: skladem u dodavatele