Omnichannel kontaktní centrum BC4™ Contact Center

BC4

Omnichannel kontaktní centrum BC4™ Contact Center hodnocení (0)
dotaz vytisknout poslat odkaz hlídat cenu a sklad
Nastavit hlídání

Chci být informován:

Na Váš e-mail:


Kód:
MCC BC4
Výrobce:
BC4
CENA NA ZÁKLADĚ KONFIGURACE
Objednejte si zboží telefonicky
Po - Pá: 8:30 do 16:00
+420 261 303 303
Skladová dostupnost:
skladem
Skladem:
Ks


  • Popis
  • Foto
Popis k výrobku: Omnichannel kontaktní centrum BC4™ Contact Center
 
Omnichannel kontaktní centrum BC4™ Contact Center
 
Omnichannel kontaktní centrum BC4™ Contact Center je řešení distribuce hlasu, videa a práci s textem, Kontaktní centrum BC4™ je složeno z Plug-in stavebních prvků - modulů. Jednotlivé moduly je možné snadno upravit a nastavit dle potřeb a nároků každého zákazníka, tak aby výsledná podoba kontaktního centra plně odpovídala přesným požadavkům a neztěžovala práci agentům nepotřebnými funkcemi nebo prvky. Systém lze také jednoduše rozšířit o další funkce vyvinuté na základě nestandardních požadavků. 
 
Klíčové vlastnosti omnichannel kontaktního centra BC4™
  • All-In-One řešení v jednom komunikačním software
  • Důraz na mobilitu - nativní mobilní aplikace pro Android a iOS, integrované řešení Agent Panel s WebRTC
  • VPN Less řešení s integrovaným SBC pro práci mimo kancelář
  • Snadný růst od 5 do 500 agentů
  • Jednoduché a přehledné licenční schéma
  • Integrované sociální kanály 
  • Tradiční telefonní funkce, IVR a Voice Mail
  • Modul nahrávání hovorů (lze dodat i samostaně)
  • Volnost v instalaci - privátní nebo veřejný cloud, on-premise
  • API pro systémy třetích stran

Jedna Omnichannel komunikační platforma pro vaši společnost bez ohledu na velikost a růst

Podnikové řešení CX

Bezproblémová směrování

Chytřejší služba zákazníkům
Spravujte kompletní řešení kontaktního centra z jediného centrálního bodu pro správu, který umožňuje obsloužit až 500 agentů bez ohledu na lokalitu. Řízení přístupu k jednotlivým modulům dle role a nebo lokality. Spojte své zákazníky ke správnému zdroji informací a vyřešte tak jejich problém hned napoprvé – ať už v samoobslužném režimu nebo ve spulupráci s živým agentem – v jakémkoli kanálu. Transformujte zkušenosti zákazníků a zaměstnanců prostřednictvím inteligentního směrování všech kanálů, konverzační umělé inteligence, asistence vašich agentů kontaktního centra a pokročilých reportů.

Komunikace napříč společností

Zvýšení efektivity 

Otevřenost - SIP a API

Zjednodušte firemní komunikaci se zákazníky i v rámci vaší společnosti pomocí jediného jednotného nástroje pro všechny interakce. Přineste CX řešení do celé organizace integrací BC4™  Contact Center a BC4™ SoftSwitch. Umožněte svým zákazníkům a obchodním partnerům efektivně komunikovat díky přívětivému řešení, které jim nabídné veškeré dostupné komunikační kanály jako je hlas, video, chat, SMS, e-mail a sociální média v jediném řešení. Omnichannel kontaktní centrum BC4™je založené na otevřených standardech SIP, které umožňují integraci  SIP terminálů,  WebRTC, mobilních klientů, mobilních telefonů iOS a Android nebo Microsoft Teams. Otevřené API je k dispozici pro snadnou integraci zákaznických CRM, ERP nebo jakýchkoliv jiných řešeních.

Připraven na budoucnost

Mobilita

Růst podle potřeb

Udržujte svůj systém aktuální díky našemu program Software Assurance a neustálému vývoji, který je založen na nejnovější technologii s udržitelnou architekturou platforem, standardizovanému hardware a silnými možnostmi virtualizace, které vytvářejí zabezpečení dnes i v budoucnu. Začněte pracovat odkudkoliv bez ohledu na to, kde se nacházíte a na jakém zařízení pracujete. Díky nativní podpoře WebRTC ve BC4™ Agent Panel si stačí otevřít váš počítač s internetovým prohlížečem  nebo si stáhnout aplikaci BC4™ Agent Panel do mobilu a začít řešit požadavky zákazníků. Komunikační platforma BC4™ je stavebnice, založená na samostatných zásuvných Plug-in modulech, které jsou plně integrovány do systému a aktivují se dle zákaznických potřeb. Díky tomuto jedinečnému řešení jsou možné zákaznické úpravy bez dopadu na celkovu funkčnost a přehlednost řešení.

 

Jednotné pracoviště BC4™ Agent Panel 

Začněte pracovat odkudkoliv bez ohledu na to, kde se nacházíte a na jakém zazřízení práve pracujete, jestli to počítač s MS Windows nebo Apple s macOS. Díky nativní podpoře WebRTC si stačí otevřít internetový prohlížečem a přihlasít se ke svému účtu v BC4™ Contact Center. Okamžitě máte k dispozci přístup ke všem funkcím kontaktního centra a můžete začít odbavovat frontu požadavků vašich zákazníků nebo spustit kampaň volání.

Díky WebRTC můžete hovořit pomocí náhlavní soupravy připojené k počítači nebo pomocí funkce CTI ovládat váš pevný IP telefon Htek.

Mobilní aplikace BC4™ Mobile Agent

BC4™ Mobile Agent funguje na všech moderních mobilních telefonech s operačním systémem Android nebo iOS. Funkční design nabízí stejné pracovní prostředí jako BC4™ Agent Panel a zároveň dodržuje standardy používání aplikací na mobilních dotykových zařízeních. Dostupné jsou všechny funkce, jako jsou fronty, přepojení hovoru, historie volání s okamžitým vytočením hovoru, sdílené adresáře s možností přímého i asistovaného přepojení, jednoduché přihlášení do aplikace bez nutnosti VPN.

Pracoviště BC4™ Supervisor Panel 

 

Pracoviště BC4™ Supervisor Panel představuje sadu vysoce výkoných obslužných nástrojů pro supervizory kontaktního centra. Vytváří profesionální a zákaznicky přátelské prostředí pro přehled nad fungováním celého kontaktního centra. Díky různým pohledům v reálném čase má supervizor vždy okamžitý přehled nad vytížením a prací všech agentů i front požadavků zákazníků nebo probíhajících kampaní.

Několika kliknutími má možnost zasáhnout v případě potřeby a změnit tak chování, směrování a fungování jednotivých částí CX.

 

Historický reporting a analýza

 

BC4™ Contact Center má integrované pokročilé nástroje historického reportingu a analýzy událostí. 

Získáváte tak informace, které potřebujete pro přehled o výkonu agentů a zákaznické zkušenosti, pomocí nejdůležitějších a cílených předdefinovaných sestav.

Podívejte se na celou cestu zákazníka napříč celým systémem a získejte přehled o výkonu agenta v jakékoliv frontě požadavků v přesném čase.

 

BC4™ Realtime Wallboard

 

Díky BC4™ Realtime Wallboard získáváte okamžitý přehled o tom, jak si vede váš tým agentů a jak jsou na tom vaši zákazníci při čekání ve frontě na odbavení.

Wall board je navržen tak, abyste na jednom místě, například na vhodném místě umístěném velkém displeji, získali okamžitý přehled o všech nejdůležitějších datech.

 

Centrální správa a administrace kontaktního centra

Rychlý a přehledný centrální webový management systému, přístup k jednotlivým službám na základě oprávnění. V administraci lze nastavit veškará možná nastavení systému a kontaktního centra. Je to například Call Flow hovoru, IVR, zřídit frontu požadavků, časové podmínky, ohlasy, nastavení linek, trunků, nastavit oprávnění přístupu pro uživatele k jednotlivým funkcím systému a mnoho dalšího.

 

Kanály kontaktního centra BC4™ Contact Center

Díky omnichannel funkcím podporujícím všechny digitální kanály můžete poskytovat zákaznický servis tam, kde je to pro vaše zákazníky nejpohodlnější a nejhrychlejší.
 

Inbound - příchozí hlas

Outbound - odchozí hlas

Zasílání zpráv 

Ať již používáte Agent Panel s WebRTC nebo pevný IP telefonem Htek, mobilní telefon s BC4™ Mobile Agent, agenti vašeho kontaktního centra jsou vždy připraveni poskytnout rychlé odpovědi na otázky  vašich zákazníků. Vyberte si z různých možností vytáčení, které vám pomohou optimalizovat vaši strategii a oslovit stávající nebo potenciální zákazníky s aktuální nabídkou, když je to pro ně a vaši firmu důležité. Využijte sílu asynchronního zasílání textových zpráv pro nepřetržité konverzace, aby zákazníci mohli zahájit konverzaci na vašem webu a později si ji vyzvednout na mobilním zařízení nebo přejít na jinou formu komunikace.

Sociální média

Živý chat

E-mail 

Agent vašeho kontaktního centra dokáže třídit a spravovat příchozí interakce ze sítí sociálních médií.

Umožněte návštěvníkům vašeho webu zahájit živý chat s vhodným agentem kontaktního centra.

Spravujte příchozí e-maily a sledujte, zpracovávajte a kontrolujte kategorizaci přijatých zpráv a kvalitu odeslaných odpovědí.

Inteligentní směrování 

Vyřešte požadavky vašich zákazníků rychleji tím, že hned napoprvé dostanete své zákazníky ke správnému agentovi, tak aby bylo řešení požadavků rychlé bez zbytečného čekání ve frontě.
 

Směrování založené na dovednostech agenta

Směrování řízené zákaznickými daty

Směrování hlasové schránky

Imteligentní routování na základě skillů jednotlivých agentů pro různé úkoly vám zajistí, aby se zákazníci dostali k nejlepšímu dostupnému zdroji na základě dovedností nastavenou pro každou interakci a zákaznickou potřebu. Otevřená rozhraní API pro  integraci a načítání dat z backendových systémů a systémů CRM pro chytřejší propojení a budování lepších vztahů se zákazníky. Zákazníka nasměrujeme na jeho oblíbeného agenta nebo na agenta se kterým hovořil naposledy. Poskytněte zákazníkům možnost zanechat hlasovou zprávu nebo přijmout zpětné volání, v případě volání mimo pracovní hodiny nebo delšího čekání ve frontě a kontaktovat jej později. 
 
Automatizace 

Udělejte více s menším úsilím díky automatizaci. Nechte zákazníky, aby si pomohli sami a pomocí virtuálních asistentů řídili co nejvíce interakcí.

IVR hlasový průvodce

Automatické zpětné volání

Odklon hovoru k jinému kanálu

Umožněte svým zákazníkům provádět rutinní operace po telefonu sami a ujasněte si potřeby zákazníků pro personalizovanější služby. Namísto toho, aby zákazníci byli nuceni trávit čas čekám ve frontě, nabídněte jim možnost zavolat jim zpět a nečekat zbytečně dlouho. Naprogramujte svůj IVR systém tak, aby nabízel alternativní digitální způsoby komunikace namísto čekání ve frontě.

Proaktivní volání a kampaně 

Proaktivně oslovte své stávající nebo nové zákazníky prostřednictvím automatických kampaní a prediktivních dialerů.
 

Odchozí dialery

Správa kampaní

Správa seznamu

Zvyšte prodej pomocí správné volby typu aktivního volání odpovídajícímu vaším obchodním potřebám. Prediktivní, proaktivní a progresivní dialery nabízejí různé možnosti, jak maximalizovat výkon vašich odchozích kampaní. Oslovte své cílové zákazníky s tím, že budete vědět, koho a kdy kontaktovat a efektivně spravujte pokusy o volání. Reporting odchozích kampaní poskytne obrázek o jejich účinnosti. Pracujte se seznamy kontaků, odstraňujte duplikáty a přidejte nové potenciální zákazníky na začátek seznamu, tak abyste maximalizovali rychlost vytáčení.

 

Vybrané funkce omnichannel kontaktního centra BC4™ Contact Center

  • Kompletní řešení na bázi SIP protokolu
  • Nasazení do privátního nebo veřejného cloudu
  • Nasazení na lokální hardwarové servery
  • Podpora VMare, HyperV, KVM
  • Výběr modelů CAPEX,OPEX nebo Subscription
  • Flexibilita práce odkudkoliv
  • Centrální správa z jednoho bodu
  • Multimediální komunikace a spolupráce
  • Nahrávání hovorů
  • IVR a automatická spojovatelka
  • Hlasová pošta
  • MeetMe telekonference
  • CDR
  • Konference a týmová spolupráce
  • Mobilní aplikace BC4™ Agent Panel s WebRTC
  • Mobilní aplikace BC4™ Mobile Agent
  • Interaktivní pracoviště Supervisora
  • Omnikanálové kontaktní centrum
  • Inteligentní směrování všech kanálů
  • Rozsáhlé reportovací funkce a CDR
  • Otevřená rozhraní CSTA a SIP
  • Silná integrace s MS Teams a stávajícími SIP systémů třetích stran
  • API pro další integrace
  • Integrované řešení Text-to Speech Microsoft
  • WallBoard

 

Chcete vypracovat cenovou nabídku nebo další informace o produktu? 
kliknutít zobrazíte maximální velikost obrázku kliknutít zobrazíte maximální velikost obrázku
Příslušenství

Náhlavní souprava VTX200 UNC Duo USB

USB náhlavní souprava VT TX200 UNC Duo na obě uši poskytuje kvalitní, čistý zvuk, pohodlí a kompatibilitu s platformami 3CX, AVAYA, Mitel, Cisco, Microsoft, Zycoo atd.

Náhlavní souprava VTX200 UNC Duo USB
Výrobce:VT Headsets
Kód:VTX200D UNC Duo
1 909 Kč [ s DPH 2 309,89 Kč ]
dostupnost: skladem

Náhlavní souprava VT7000UNC Monaural

Profi náhlavní souprava VT7000 byla navržena s důrazem na spolehlivost, odolnost, vysoký komfort nošení a kvalitu zvuku. Je k dispozici ve dvou verzích, pro jedno i pro obě uši.

Náhlavní souprava VT7000UNC Monaural
Výrobce:VT Headsets
Kód:VT7000UNC M
1 139 Kč [ s DPH 1 378,19 Kč ]
dostupnost: skladem

Náhlavní souprava VT7000UNC-D Binaural

Náhlavní souprava VT 7000 byla navržena s důrazem na spolehlivost, odolnost, komfort a kvalitu zvuku. Je k dispozici ve dvou verzích, pro jedno i pro obě uši.

Náhlavní souprava VT7000UNC-D Binaural
Výrobce:VT Headsets
Kód:VT7000UNC-D
1 277 Kč [ s DPH 1 545,17 Kč ]
dostupnost: skladem
Související zboží

Systém pro jednotnou komunikaci BC4™ SoftSwitch

Komunikační platforma BC4™ je kompletní multimediální komunikační sytém pro jednotnou komunikaci a integrovanýcm Omnichannel kontaktním centrem pro přenos hlasu, videa a práci s textem. Je založen na bázi otevřeného software, pracuje nad ...

Systém pro jednotnou komunikaci BC4™ SoftSwitch
Výrobce:BC4
Kód:BC4
CENA NA ZÁKLADĚ KONFIGURACE
dostupnost: skladem

Htek UCV10 Enterprise Video Phone

Htek UCV10 je inovativní gigabitový IP Android videtelefon s dotykovým 5" displejem, čtyřjádrovým procesorem, integrovaným rozhraním Bluetooth pro připojení náhlavní soupravy a dual band WiFi.

Htek UCV10 Enterprise Video Phone
Výrobce:Htek
Kód:UCV10
7 590 Kč [ s DPH 9 183,90 Kč ]
dostupnost: skladem

Htek UCV50 Enterprise Video Phone

Htek UCV50 je inovativní gigabitový IP Android videtelefon s dotykovým 8" displejem, čtyřjádrovým procesorem, integrovaným rozhraním Bluetooth pro připojení náhlavní soupravy a dual band WiFi.

Htek UCV50 Enterprise Video Phone
Výrobce:Htek
Kód:UCV50
10 580 Kč [ s DPH 12 801,80 Kč ]
dostupnost: skladem