Popis k výrobku:
Systém pro jednotnou komunikaci BC4 SoftSwitch
IP komunikační systém BC4 SoftSwitch s integrovaným aplikačním serverem Collaboration Portal je kompletní IP komunikační sytém až pro 1000 uživatelů. Je založen na bázi osvědčené otevřené technologie, pracuje nad operačním systémem LINUX. Systém podporuje veškeré v současné době dost upná rozhraní jako je IP s protokolem SIP, ISDN i konvenční analogová rozhraní. Díky tomuto systém snadno spolupracuje se jak se všemi IP instalacemi, tak i s tradičními telekomunikacemi.
BC4 SoftSwi tch se všemi možnostmi, výkonnými aplikace pro koncové uživatele a webovým management tvoří komplexní řešení pro jednotnou komunikaci.
Komunikační server BC4 je výjimečný velkou škálovatelností, kdy lze kromě samostatného modulu ústředny použít konfiguraci pro vysokou dostupnost (paralelní spojení), geografickou dostupnost (spojení více ústředen po IP síti – např. propojení poboček), bezpečnou komunikaci, případně konfiguraci pro velké zatížení. Výhodou je snadná integrace s ostatními komponenty – komunikačním serverem, nahráváním hovorů, kontaktním centrem a snadná integrace do podnikových informačních systémů.
Komunikační serv

er BC4 lze instalovat do virtuálního prostředí VMware nebo HyperV, díky čemuž nabízí možnost konsolidace počtu serverů a omezení počtu fyzických serverů potřebných jak pro vlastní call manager, tak i aplikačních serverů. Virtualzace podporuje další přidané hodnoty jako je High Availability (HA) a Fault Tolerance (FT). Ceké řešení je také "cloud ready", ideální pro ty, kdo chtějí vytvořit privátní cloud architekturu ve vlastním virtualizovaném prostředí, případně systém instalovat do pronajetého cloudu u poskytovatele služeb.
Pracoviště Agent Panel:
Systém obsahujé následující volitelné moduly:
- MeetMe telekonference
- Recording nahrávání hovorů a vysílaček
- Call centrum s moduly InBound a OutBound
- SMS server
- Fax server
- Adresáře
- Hlasová pošta
- IVR
- Aplikace pro Mobilní telefony Android a iOS
Základní funkce Call centra:
- modul Inbound/Oubound
- inteligentní routování hovorů
- automatický dialer (generátor odchozího volání) s možností filtrování (vyřazování) jednotlivých čísel nebo jejich skupin a automatického volání s nahranou hláškou (použití zejména pro automatické upozorňování klientů služby)
- Callback - v případě přetížení call/kontaktního centra může volající klient zadat požadavek na zpětné volání. Systém v okamžiku uvolnění operátora zavolá klientovi, který požadavek zadal a spojí jej s operátorem call centra.
- inteligentní hlasový automat (IVR) s aplikačním programovatelným rozhraním (API) na bázi WebServices. V případě volání klienta umí systém sesbírat informace o probíhajícím hovoru, předat je dalším aplikacím a na základě získaných údajů obdržet seznam hlášek, které má klientovi přehrát. Funkci lze typicky použít např. pro zjištění stavu objednávky bez nutnosti vytěžování operátora.
- integrace TTS/ASR
- integrované nahrávání hovorů
- volací skupiny a ACD fronty
- Agent Skill – směrování hovorů v závislosti na úrovni znalostí operátorů.
- integrace mobilních telefonů jak pracoviště operátora
- statistiky
- Wall board
- Call Completition kódy
- Last Agent Routing
Reporty:

CDR záznamy hovorů a nahrávky:
