BC4 - Multimediální kontaktní centrum a dispečerský systém
Spokojený zákazník je dnes prioritou číslo jedna pro většinu společností. Díky multimediálním kontatknímu centru BC4 s integrovaným IP komunikačním systémem, můžete efektivněji a snadněji pracovat se zákazníkem, aniž by jste byli nuceni pracovat se složitým tradičním kontaktním centrem. Naleznete zde všechny komunikační kanály jako je hlas, email, SMS, chat a sociální média na jednom přehledném místě uspořádaném na základě vašich požadavků. Nyní se můžete plně zaměřit na maximalizaci spokojenosti vašich zákazníků, kteří budou obsloženi kdykoli, ve dne nebo v noci. Očekávají, že si budou moci svobodně zvolit své oblíbené komunikační kanály, že obdrží okamžité odpovědi prostřednictvím bezproblémové a rychlé interakce. A díky multimediálnímu kontaktnímu centru BC4 se jim toto očekávání splní.
V moderních architekturách Call center jsou integrovány multimediální C2B (customer to business) řešení s one-to-one interakčními schopnostmi a jednoduchým nasazením řešení.
na vyžádání
dostupnost: skladem
Modul Dispečerská pracoviště je spolehlivým pomocníkem pro dispečery, pro pracovníky krizových a finančních center, pro které je důležitá rychlost komunikace a rozhodovaní.
na vyžádání
dostupnost: skladem
Nacházíte se v kategorii: BC4 - Multimediální kontaktní centrum a dispečerský systém