Dispečerský komunikační systém DDU

Dispečerský komunikační systém DDU hodnocení (0)
dotaz poslat odkaz hlídat cenu a sklad
Nastavit hlídání

Chci být informován:

Na Váš e-mail:


Kód:
DDU
cena na dotaz
Objednejte si zboží telefonicky
Po - Pá: 8:30 do 16:30
+420 261 303 303
Skladová dostupnost:
na objednání


  • Popis
  • Foto
Popis k výrobku: Dispečerský komunikační systém DDU

Dispečerský komunikační systém Digital Dispatch Utility (DDU) je spolehlivým pomocníkem pro dispečery, pro pracovníky krizových a finančních center, pro které je důležitá rychlost komunikace a rozhodovaní. Nachází uplatnění v průmyslových podnicích, energetice, záchranných týmech, nemocnicích, v bezpečnostních službách, veřejné hromadné dopravě a v mnoha dalších oblastech.

Zpřehledňuje a ulehčuje komunikaci, dokáže rychle informovat velké množství osob a výrazně snižuje stres v krizových situacích. Přehledně a graficky zobrazené informace na monitoru napovídají, co je důležité a jak je třeba reagovat na vzniklou situaci. DDU je tak ideálním dispečerským nástrojem pro odbavování velkého náporu požadavků na hovory, přehledné iniciovaní hovorů, rozesílání SMS a sestavovaní mnohočlenných konferenčních hovorů.

Digital Dispatch Utility je řešení založený na serverové aplikaci, která spolu s hlasovým serverem a komunikačním systémem Mitel MiVoice MX-ONE tvoří jádro systému, které je dále doplňované o další komunikační rozhraní a nadstavby. Samotná DDU aplikace běží na serveru a klientských stanicích. S komunikačním systémem a nebo hlasovým serverem je propojená přes CTI (Computer Telephony Integration) rozhraní standardu CSTA. Pracoviště dispečera vychází z PC, dotykového monitoru, reproduktoru, mikrofonu a digitálního nebo IP telefonu. Systém DDU v sobě slučuje služby dorozumívání, konference a nebo monitoring. DDU klient obsahuje veškeré telefonní funkce. Výměna informací mezi klienty se realizuje výhradně přes DDU server v reálném čase, což zabezpečuje vysokou spolehlivost a bezpečnost komunikace.


Hlavní výhody systému:

  • Efektivní řízení komunikace.
  • Přehledné zobrazení ovládacích prvků na dotykovém monitoru.
  • Vizuální kontrola nad probíhající i požadovanou komunikací.
  • Přehledné odbavení velkého množství hovorů na jednom i více pracovištích.
  • Snadné vytvoření jednoho nebo celého sledu hovorů.
  • Automatické sestavení i mnohačlenných konferencí.
  • Vyhlášení oznámení předdefinovaným skupinám a účastníkům.
  • Nahrávání hovorů s rozlišením archivační priority.
  • Možnost definovat pravidla pro příjem i iniciaci hovorů.
  • Intuitivní ovládání i složitých telefonních funkcí a operací.

Rozhraní pro připojení externích zařízení:

  • Napojení na systém vysílaček.
  • Nahrávání hovorů.
  • Sledování nebo ovládání externích zařízení a systémů.
  • Externí mikrofon s dynamickou a nastavitelnou citlivostí.
  • Rozhlasové systémy.
  • GSM brány pro SMS.
kliknutít zobrazíte maximální velikost obrázku