Mitel MiContact Center Enterprise - multimediální kontaktní centrum pro MX-ONE
Mitel MiContact Center Enterprise je all-in-one platforma pro správu interakce se zákazníky, která transformuje hlasová call centra na omnikanálová zákaznická centra.
Výhody Mitel MiContact Center Enterprise
|
Vynikající zákaznický servis bez ohledu na způsob kontaktu |
|
Mobilní pracovní síla |
|
Flexibilní možnosti nasazení |
|
Poskytujte konzistentní a vysoce kvalitní zákaznický servis napříč všemi způsoby kontaktu, které se zákazníci rozhodnou použít (telefon, e-mail, SMS, webový chat a sociální média). Agenti okamžitě spolupracují s odborníky na řešení zákaznických dotazů při prvním kontaktu, což vede k menšímu počtu interakčních přepojení a zpětných volání zákazníků. |
|
Agenti zůstávají ve spojení a pracují odkudkoli pomocí chytrého telefonu. Nadřízení prohlížejí Supervisor panely v reálném čase a provádějí změny konfigurace agentů, front, dovedností a priorit na svých tabletech. |
|
Užijte si flexibilitu nasazení MiContact Center Enterprise na místě, virtualizovaného ve vašem datovém centru, v hybridní konfiguraci nebo v privátním/veřejném cloudu s nativním multitenantingem.
|
![]() |
Otevřená architektura |
![]() |
Škálovatelnost a odolnost |
|
|
Dosáhněte skutečné efektivity obchodních procesů pomocí našich otevřených rozhraní API a sad nástrojů. Snadno integrujte aplikace třetích stran jako WFM, CRM, IVR a ERP atd. Naše Open Media API poskytuje prioritní směrování, řazení do front a hlášení jakéhokoli typu médií třetí strany. |
Agregujte více serverů s vysokou dostupností do prostředí ve stylu odolného síťového operačního centra (NOC) pro rozsáhlá, rozptýlená nasazení až 30 000 souběžných agentů. |
|
Omnichannel řízení na základě uživatelské zkušenosti
![]() |
Spravujte snadno a přehledně své omikanálové zákaznické centrum MiCCE pomocí řídících Supervisor panelů v reálném čase, historického reportingu a obchodních analýz. Zobrazte si množství a objem kontaktů, úroveň služeb a metriky výkonu agentů a front.
|
Umožněte agentům zpracovávat kontakty ze všech mediálních kanálů včetně příchozího/odchozího hlasu, e-mailu, webového chatu, SMS a sociálních médií z jediného rozhraní agenta. |
![]() |
![]() |
MiContact Center Enterprise, vybavený náhledovými, výkonnými a progresivními dialery, poskytuje platformu pro proaktivní zapojení zákazníků, která zvyšuje loajalitu zákazníků a odkrývá nové možnosti příjmů. |
Funkce Mitel MiContact Center Enterprise
|
|
|
Spolupracuje se sytémy Mitel
MiVOICE MX-ONE
Chcete vypracovat cenovou nabídku nebo další informace o produktu? | ![]() |
Nacházíte se v kategorii: Mitel MiContact Center Enterprise - multimediální kontaktní centrum pro MX-ONE