Mitel MiContact Center Enterprise - multimediální kontaktní centrum pro MX-ONE

Mitel MiContact Center Enterprise je all-in-one platforma pro správu interakce se zákazníky, která transformuje hlasová call centra na omnikanálová zákaznická centra.

Výhody Mitel MiContact Center Enterprise

Vynikající zákaznický servis bez ohledu na způsob kontaktu

Mobilní pracovní síla

Flexibilní možnosti nasazení

 

Poskytujte konzistentní a vysoce kvalitní zákaznický servis napříč všemi způsoby kontaktu, které se zákazníci rozhodnou použít (telefon, e-mail, SMS, webový chat a sociální média). Agenti okamžitě spolupracují s odborníky na řešení zákaznických dotazů při prvním kontaktu, což vede k menšímu počtu interakčních přepojení a zpětných volání zákazníků.

 

 

Agenti zůstávají ve spojení a pracují odkudkoli pomocí chytrého telefonu. Nadřízení prohlížejí Supervisor panely v reálném čase a provádějí změny konfigurace agentů, front, dovedností a priorit na svých tabletech.

 

 

Užijte si flexibilitu nasazení MiContact Center Enterprise na místě, virtualizovaného ve vašem datovém centru, v hybridní konfiguraci nebo v privátním/veřejném cloudu s nativním multitenantingem.

 

Otevřená architektura

Škálovatelnost a odolnost 

 

 

 

Dosáhněte skutečné efektivity obchodních procesů pomocí našich otevřených rozhraní API a sad nástrojů. Snadno integrujte aplikace třetích stran jako WFM, CRM, IVR a ERP atd. Naše Open Media API poskytuje prioritní směrování, řazení do front a hlášení jakéhokoli typu médií třetí strany.

 

Agregujte více serverů s vysokou dostupností do prostředí ve stylu odolného síťového operačního centra (NOC) pro rozsáhlá, rozptýlená nasazení až 30 000 souběžných agentů.

 

 

 

Omnichannel řízení na základě uživatelské zkušenosti

 
Snadné řízení všech operací kontaktního centra

Spravujte snadno a přehledně své omikanálové zákaznické centrum MiCCE pomocí řídících Supervisor panelů v reálném čase, historického reportingu a obchodních analýz. Zobrazte si množství a objem kontaktů, úroveň služeb a metriky výkonu agentů a front.

Stáhněte si brožuru  
 
 
Unified Agent Experience

Umožněte agentům zpracovávat kontakty ze všech mediálních kanálů včetně příchozího/odchozího hlasu, e-mailu, webového chatu, SMS a sociálních médií z jediného rozhraní agenta.

 
 
 
Proaktivní zapojení zákazníků

MiContact Center Enterprise, vybavený náhledovými, výkonnými a progresivními dialery, poskytuje platformu pro proaktivní zapojení zákazníků, která zvyšuje loajalitu zákazníků a odkrývá nové možnosti příjmů.

 

Funkce Mitel MiContact Center Enterprise

 

  • Směrování založené na dovednostech agantů
  • Hlas, chat, SMS, e-mail, FAX, sociální média a média třetích stran
  • Samoobslužný IVR s rozpoznáváním řeči a převodem textu na řeč
  • Očekávaná doba čekání a pozice ve frontě 
  • Workflow Designer
  • Standardní a přizpůsobitelné  real-time dashboardy         v reálném čase
  • Historické reporty
  • Preview, power and progressive dialing a správa kampaní
  • Web and in-queue callbacks
  • Agent/Supervisor instant messaging
  • Mobilní agent (smartphone) a supervizor (tablet)
  • Tiché monitorování
  • Doplňky pro nahrávání interakcí, správu kvality a analýzu řeči
  • Integrated Workforce Management
  • Standard & customized CRM integrations via open APIs and toolkit
  • Integrováno s MiVoice MX-ONE a MiCollab UC

Spolupracuje se sytémy Mitel

MiVOICE MX-ONE

 

Chcete vypracovat cenovou nabídku nebo další informace o produktu?   

Nacházíte se v kategorii: Mitel MiContact Center Enterprise - multimediální kontaktní centrum pro MX-ONE