Ať už se jedná o údržbu vaší stávající IT a komunikační infrastruktury nebo plánování nové, BusinessCom Servis vám poskytne komplexní služby a odborné znalosti, které podpoří to, co vám funguje, a pomohou vám s dalším postupem. Navrhneme správné řešení pro vaše dnešní potřeby i vaše budoucí cíle. Nasaďte ho on-premise, do privátního, veřejného nebo hybridního cloudu. Zaplaťte po předání nebo měsíčně formou služby. Využijte vaše stávající zařízení nebo nasaďme nejnovější řešení.

Součástí služeb BusinessCom Servis jsou také poradenské služby, analýza aktuálního stavu a identifikace potřeb, plánování a návrh systémů, jejich implementace, stejně jako jejich provozní údržba a servis.


Kompletní služby pro celý životní cyklus

Od počátečního plánování po průběžnou optimalizaci nabízíme kompletní životní cyklus služeb, který maximalizuje hodnotu vaší investice do vaší IT a komunikační infrastruktury. 

Poradenství

Poradenská fáze je začátkem všeho. Pomůžeme vám prozkoumat potenciál digitální transformace vašeho stávajícího IT a komunikačního řešení s ohledem na vaše možnosti, potřeby a se zaměřením na dosažení konečného cíle. Naši odborníci vám pomohou definovat váš požadovaný budoucí cíl a navrhnout strategii pro úplnou nebo postupnou migraci v souladu s vašimi prioritami.
 
 

Transformace

Využijte naše odborné služby v oblasti redesignu, nasazení a inovací pro vaše IT a komunikační prostředí. Proměníme vaši komunikační strategii v praxi a zajistíme strukturovanou implementaci a projektové řízení, které odpovídá vašim obchodním cílům. Od modernizace starších systémů až po zavádění nových funkcí je každý projekt přizpůsoben vašemu provozu a zaměřen na dosažení definovaných výsledků.
 
 

Instalace s servis

Zajistíme instalaci a servis vaší IT a komunikační infrastruktry a prostředí podle vašich podmínek, od cílené podpory až po komplexní péči o hardware i software. Ať už potřebujete posílit svůj tým o specializované odborníky, nebo plně outsourcovat každodenní provoz, pomůžeme vám snížit provozní zátěž, aby se vaše interní týmy mohly soustředit na jiné strategické priority.
 
 

Optimalizace

Řada průmyslových ethernetových switchů Ruijie nabízí bohaté směrovací, přepínací a bezpečnostní protokoly. Pro zvládnutí náročných provozních podmínek nabízí pokročilé funkce včetně odolnosti proti vibracím, široký teplotní rozsah, odolnost proti prachu a úderu blesku. 
 
 

           
 
 
Co vše obsahuje naše služba BusinesCom Service

BusinessCom Software Assurance a SLA  

BusinessCom Software Assurance (SLA) přináší optimální výkon už od prvního dne implementace vašeho komunikačního systému, kontaktního centra, interkomu nebo sítě LAN a WiFi. S SWA získáte všechny nové aktualizace pro hardware i softwarové aplikace okamžitě, jakmile budou k dispozici.

Naše technická podpora zároveň zabezpečuje kybernetickou ochranu prostřednictvím pravidelných oprav a aktualizací, čímž zajišťuje kontinuitu, plnou funkčnost a vysokou úroveň bezpečnosti vaší platformy a všech řešení, která používáte.

Zjistit více
 
Správa vašich stávajích systémů - Managed Services

Převezmeme kontrolu nad vaším IT a komunikačním řešením, aniž byste museli obětovat stávající investice. Spravujeme vaše stávající řešení – v případě potřeby i napříč dodavateli – a zároveň vyvíjíme modernizační plán přizpůsobený vašemu tempu. 

Náš přístup zaměřený na výsledky pomáhá upřednostňovat případy užití a budovat migrační strategii, která podporuje inovace a zrychluje návratnost investic. 

 

Poradenské služby

Udržování souladu IT a komunikačního prostředí s předpisy je stále složitější, zejména v odvětvích, jako jsou finanční služby a kritická infrastruktura. Naše specializované poradenské služby vám pomohou orientovat se ve vyvíjejících se požadavcích. Posoudíme vaše prostředí, zabezpečení, identifikujeme mezery a poskytneme poradenství k sladění vašeho IT a komunikačního prostředí s předpisy, souvisejícím plánováním a zmírňováním rizik.

 

Integrace cloudových služeb pro spolupráci

Chcete vylepšit uživatelský zážitek pomocí cloudových služeb pro spolupráci? Posoudíme vaše stávající nasazení hlasových služeb a integrujeme cloudové nástroje, jako je Zoom Workplace a Microsoft Teams, čímž vytvoříme překryvnou vrstvu, která zachová vaši stávající infrastrukturu a zároveň rozšíří její funkce.

 

Projektové řízení

Naše projektové řízení zajišťuje plynulý průběh od analýzy požadavků po implementaci a podporu. Definujeme jasné milníky, zodpovědnosti a časový plán, pravidelně komunikujeme pokrok a rizika a zajistíme, že každý krok je sladěný s obchodními cíli. Provádíme také testování, školení uživatelů a jemné odladění po spuštění.

 

Instalace, školení a zákaznické úpravy

Chcete rychle a bezproblémově nasadit naše produkty do vaší organizace? Specializujeme se na komplexní instalaci, bezproblémové propojení s vaší stávající infrastrukturou a zabezpečení provozu. Naše ověřené postupy minimalizují výpadky a zkracují čas uvedení do provozu.

Zákaznické úpravy šité na míru: konfigurace workspace, workflow a nastavení bezpečnostních pravidel. Zajistíme hladkou integraci s vašimi systémy. Vytvoříme překryvnou vrstvu, která doplní vaši infrastrukturu o nové funkce a zlepší uživatelskou zkušenost.

 

Technická podpora BusinessCom a.s.

Naše technická podpora vám umožní komunikovat se specialisty v příslušné oblasti, zadávat tickety (požadavky) a sledovat jejich průběh až po vyřízení. Provozní doba podpory je pondělí–pátek 8:00–16:30. Pokud máte uzavřenou servisní smlouvu nebo SLA, technická podpora je dostupná 24/7/365. Servisní technici mají přímý kontakt na technickou podporu výrobce všech našich dodávaných produktů, což zaručuje rychlé a efektivní vyřízení vašich požadavků.

Kontakt
 
 
 

Kontaktujte nás

Obchod, technická podpora, instalace a servis.
 

Obchod

Registrace 

   

Kontakt 

Podpora