|
Ať už se jedná o údržbu vaší stávající IT a komunikační infrastruktury nebo plánování nové, BusinessCom Servis vám poskytne komplexní služby a odborné znalosti, které podpoří to, co vám funguje, a pomohou vám s dalším postupem. Navrhneme správné řešení pro vaše dnešní potřeby i vaše budoucí cíle. Nasaďte ho on-premise, do privátního, veřejného nebo hybridního cloudu. Zaplaťte po předání nebo měsíčně formou služby. Využijte vaše stávající zařízení nebo nasaďme nejnovější řešení.
Součástí služeb BusinessCom Servis jsou také poradenské služby, analýza aktuálního stavu a identifikace potřeb, plánování a návrh systémů, jejich implementace, stejně jako jejich provozní údržba a servis.
Kompletní služby pro celý životní cyklus
Od počátečního plánování po průběžnou optimalizaci nabízíme kompletní životní cyklus služeb, který maximalizuje hodnotu vaší investice do vaší IT a komunikační infrastruktury.
|
 |
|
Poradenství
|
| Poradenská fáze je začátkem všeho. Pomůžeme vám prozkoumat potenciál digitální transformace vašeho stávajícího IT a komunikačního řešení s ohledem na vaše možnosti, potřeby a se zaměřením na dosažení konečného cíle. Naši odborníci vám pomohou definovat váš požadovaný budoucí cíl a navrhnout strategii pro úplnou nebo postupnou migraci v souladu s vašimi prioritami. |
| |
|
|
 |
|
Transformace
|
| Využijte naše odborné služby v oblasti redesignu, nasazení a inovací pro vaše IT a komunikační prostředí. Proměníme vaši komunikační strategii v praxi a zajistíme strukturovanou implementaci a projektové řízení, které odpovídá vašim obchodním cílům. Od modernizace starších systémů až po zavádění nových funkcí je každý projekt přizpůsoben vašemu provozu a zaměřen na dosažení definovaných výsledků. |
| |
|
|
 |
|
Instalace s servis
|
| Zajistíme instalaci a servis vaší IT a komunikační infrastruktry a prostředí podle vašich podmínek, od cílené podpory až po komplexní péči o hardware i software. Ať už potřebujete posílit svůj tým o specializované odborníky, nebo plně outsourcovat každodenní provoz, pomůžeme vám snížit provozní zátěž, aby se vaše interní týmy mohly soustředit na jiné strategické priority. |
| |
|
|
 |
|
Optimalizace
|
| Řada průmyslových ethernetových switchů Ruijie nabízí bohaté směrovací, přepínací a bezpečnostní protokoly. Pro zvládnutí náročných provozních podmínek nabízí pokročilé funkce včetně odolnosti proti vibracím, široký teplotní rozsah, odolnost proti prachu a úderu blesku. |
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Co vše obsahuje naše služba BusinesCom Service
| BusinessCom Software Assurance a SLA |
|
BusinessCom Software Assurance (SLA) přináší optimální výkon už od prvního dne implementace vašeho komunikačního systému, kontaktního centra, interkomu nebo sítě LAN a WiFi. S SWA získáte všechny nové aktualizace pro hardware i softwarové aplikace okamžitě, jakmile budou k dispozici.
Naše technická podpora zároveň zabezpečuje kybernetickou ochranu prostřednictvím pravidelných oprav a aktualizací, čímž zajišťuje kontinuitu, plnou funkčnost a vysokou úroveň bezpečnosti vaší platformy a všech řešení, která používáte.
|
| Zjistit více |
 |
|
|
 |
 |
| Správa vašich stávajích systémů - Managed Services |
|
Převezmeme kontrolu nad vaším IT a komunikačním řešením, aniž byste museli obětovat stávající investice. Spravujeme vaše stávající řešení – v případě potřeby i napříč dodavateli – a zároveň vyvíjíme modernizační plán přizpůsobený vašemu tempu.
Náš přístup zaměřený na výsledky pomáhá upřednostňovat případy užití a budovat migrační strategii, která podporuje inovace a zrychluje návratnost investic.
|
|
|
|
| Poradenské služby |
|
Udržování souladu IT a komunikačního prostředí s předpisy je stále složitější, zejména v odvětvích, jako jsou finanční služby a kritická infrastruktura. Naše specializované poradenské služby vám pomohou orientovat se ve vyvíjejících se požadavcích. Posoudíme vaše prostředí, zabezpečení, identifikujeme mezery a poskytneme poradenství k sladění vašeho IT a komunikačního prostředí s předpisy, souvisejícím plánováním a zmírňováním rizik.
|
| |
|
 |
 |
| Integrace cloudových služeb pro spolupráci |
|
Chcete vylepšit uživatelský zážitek pomocí cloudových služeb pro spolupráci? Posoudíme vaše stávající nasazení hlasových služeb a integrujeme cloudové nástroje, jako je Zoom Workplace a Microsoft Teams, čímž vytvoříme překryvnou vrstvu, která zachová vaši stávající infrastrukturu a zároveň rozšíří její funkce.
|
| |
|
| Projektové řízení |
|
Naše projektové řízení zajišťuje plynulý průběh od analýzy požadavků po implementaci a podporu. Definujeme jasné milníky, zodpovědnosti a časový plán, pravidelně komunikujeme pokrok a rizika a zajistíme, že každý krok je sladěný s obchodními cíli. Provádíme také testování, školení uživatelů a jemné odladění po spuštění.
|
| |
|
 |
 |
| Instalace, školení a zákaznické úpravy |
|
Chcete rychle a bezproblémově nasadit naše produkty do vaší organizace? Specializujeme se na komplexní instalaci, bezproblémové propojení s vaší stávající infrastrukturou a zabezpečení provozu. Naše ověřené postupy minimalizují výpadky a zkracují čas uvedení do provozu.
Zákaznické úpravy šité na míru: konfigurace workspace, workflow a nastavení bezpečnostních pravidel. Zajistíme hladkou integraci s vašimi systémy. Vytvoříme překryvnou vrstvu, která doplní vaši infrastrukturu o nové funkce a zlepší uživatelskou zkušenost.
|
| |
|
Technická podpora BusinessCom a.s.
Naše technická podpora vám umožní komunikovat se specialisty v příslušné oblasti, zadávat tickety (požadavky) a sledovat jejich průběh až po vyřízení. Provozní doba podpory je pondělí–pátek 8:00–16:30. Pokud máte uzavřenou servisní smlouvu nebo SLA, technická podpora je dostupná 24/7/365. Servisní technici mají přímý kontakt na technickou podporu výrobce všech našich dodávaných produktů, což zaručuje rychlé a efektivní vyřízení vašich požadavků.
|
|
 |
|
Kontaktujte nás
Obchod, technická podpora, instalace a servis. |
|
|
|