Popis k výrobku:
Systém pro jednotnou komunikaci BC4™ SoftSwitchKomunikační platforma BC4™ SoftSwitch - systém pro jednotnou komunikaci a omnichannel kontaktní centrum
Komunikační platforma BC4™ je komplexní multimediální systém určený pro jednotnou komunikaci s integrovaným AI omnichannel kontaktním centrem, které umožňuje přenos hlasu, videa a práci s textem. Je postavena na otevřeném softwaru, běží na 64bitovém operačním systému LINUX™ a je kompatibilní se standardními servery. Systém lze nainstalovat ve virtuální infrastruktuře a je vhodný pro veřejný nebo privátní cloud.
 |
Klíčové vlastnosti komunikační platformy BC4™
|
- Kompletní all-in-one řešení v jednom softwaru pro komunikaci.
- Důraz na mobilitu: nativní mobilní aplikace pro Android a iOS, integrované řešení Office Panel s WebRTC.
- VPN-less řešení s integrovaným SBC pro jednodušší nasazení a vyšší bezpečnost.
- Škálovatelnost od 5 do 5000 uživatelů, ideální pro firmy různých velikostí.
- Jednoduché, přehledné licenční schéma.
- Integrované AI omnichannel kontaktní centrum umožňující přenos hlasu, videa a práci s textem.
- Tradiční telefonní funkce: IVR, vozová schránka, nahrávání hovorů, konference a další.
- Široký výběr ověřeného hardwaru – telefony, DECT, VoWiFi, gatewaye FXS/FXO/GSM, náhlavní soupravy.
- Flexibilita v instalaci: privátní nebo veřejný cloud, on-premise řešení.
- API pro integraci se systémy třetích stran.
- Podpora WhatsApp Business API.
- AI automatická spojovatelka pro efektivnější komunikaci.
|
Jedna komunikační platforma pro vaši společnost bez ohledu na velikost a potřeby
 |
Podnikové řešení |
Spravujte kompletní řešení UCC z jediného logického systému, který podporuje připojení od 5 do 5 000 uživatelů, bez ohledu na jejich lokalitu. Enterprise řešení je dostupné pro společnosti všech velikostí s centrální správou a řízením přístupu podle oprávnění a lokality.. |
|
|
|
 |
Flexibilita nasazení |
Lze jej nasadit on-premise, do privátního nebo veřejného cloudu a poskytovat UCC řešení a kontaktní centrum bohaté na funkce, které umožňuje rychlou a vysoce efektivní komunikaci. Do systému lze připojit jakéhokoliv poskytovatele hlasových nebo datových služeb. |
|
|
|
 |
Bezpečnost |
Podpora nejnovějších bezpečnostních standardů, redundance a soulad s GDPR, zajišťující plnou funkčnost citlivé a kritické infrastruktury. Součástí jsou integrovaný SBC, firewall a zabezpečené komunikační řešení přes BC4™ WebRTC a mobilní aplikaci BC4™ Mobile Client. |
|
|
|
 |
Cenově dostupné řešení |
Využijte různé možnosti nákupu a vlastnictví s podporou prodejních modelů CAPEX i OPEX. Jednoduchý a přehledný licenční model nabízí cenově výhodný přechod na SIP/UCC a AI omnichannel řešení a umožňuje bezpečný růst podle vašich potřeb. |
|
|
|
 |
Zvýšení efektivity |
Pomozte svým zaměstnancům a obchodním partnerům efektivním a uživatelsky přívětivým řešením pro spolupráci, které spojuje nástroje pro hlas, video, chat, zasílání zpráv, webové konference a týmovou spolupráci do jednoho komplexního systému. |
|
|
|
 |
Otevřenost |
Kompletní řešení založené na otevřených standardech SIP a otevřených rozhraních API, které umožňují integraci vlastních analogových a SIP terminálů, WebRTC, mobilních klientů, mobilních telefonů iOS a Android nebo Microsoft Teams. |
|
|
|
 |
Připraven na budoucnost |
Udržujte svůj systém aktuální díky našemu programu Software Assurance a neustálému vývoji, založenému na nejnovějších technologiích s udržitelnou architekturou. Standardizovaný hardware a silné možnosti virtualizace zajišťují bezpečnost dnes i v budoucnu. |
|
|
|
 |
Mobilita |
Začněte pracovat odkudkoli, bez ohledu na místo nebo zařízení. Ať jste pracovníkem call centra nebo potřebujete vyřídit běžnou agendu, díky nativní podpoře WebRTC si stačí otevřít počítač s internetovým prohlížečem nebo si stáhnout mobilní aplikaci. |
|
|
|
 |
Růst podle potřeb |
Komunikační platforma BC4™ je stavebnice založená na samostatných zásuvných modulech, které jsou plně integrovány do systému a aktivují se dle potřeb zákazníka. Díky tomuto jedinečnému řešení lze provádět zákaznické úpravy bez dopadu na celkovou funkčnost. |
|
|
|
 |
BC4™ Office Panel s WebRTC a CTI
Začněte pracovat odkudkoli, bez ohledu na to, kde se nacházíte nebo jaké zařízení používáte. Ať už jste pracovníkem call centra nebo potřebujete vyřídit běžnou agendu, díky nativní podpoře WebRTC stačí otevřít váš internetový prohlížeč, přihlásit se ke svému účtu v BC4™ a máte přístup ke všem standardním telefonním funkcím, seznamu volání, nahrávkám i kontaktům..
Záložka Rychlé kontakty nabízí přehledný panel s BLF, který umožňuje okamžitý přehled o dostupnosti kontaktů a rychlé volání, včetně možnosti přepojení hovoru dvěma kliknutími. Je ideální pro recepci, spojovatelky nebo sekretářky..
Díky WebRTC můžete hovořit pomocí náhlavní soupravy připojené k počítači, nebo díky implementaci CTI ovládat svůj pevný IP telefon Htek.
Zjistit více |
 |
|
|
Mobilní aplikace BC4™ Mobile Client
Mobilní klient BC4™ je dostupný na všech moderních telefonech s operačními systémy Android a iOS. Jeho uživatelské rozhraní nabízí stejné pracovní prostředí jako BC4™ Office Panel s WebRTC a je plně přizpůsobeno standardům používání aplikací na dotykových zařízeních. Všechny funkce jsou dostupné, například přepojení hovoru, historie volání s možností okamžitého vytočení, sdílené adresáře s přímým či asistovaným přepojením, a jednoduché přihlášení do aplikace bez nutnosti VPN.
Zjistit více |
 |
|
|
 |
|
|
 |
Pracoviště BC4™ Recepce
Pracoviště BC4™ Recepce nabízí soubor jednoduchých a efektivních funkcí pro recepční, sekretářky a spojovatelky. Vytváří profesionální a přátelské prostředí jak pro vaše zákazníky, tak pro vaše zaměstnance. Spojovatelská aplikace je postavena na otevřených standardech a je navržena tak, aby zvládala i velké objemy hovorů s maximální spolehlivostí.
|
|
|
|
Centrální správa a administrace BC4™
Rychlý a přehledný centrální webový management systém umožňuje přístup ke všem službám na základě oprávnění. V administraci lze nastavit veškerá možné konfigurace systému a kontaktního centra. Patří sem například vytváření Call Flow hovoru, IVR, zřízení fronty požadavků, nastavení časových podmínek, konfigurace linek a trunků, přidělování oprávnění uživatelům a mnoho dalšího.
|
|
|
 |
Aplikace a rozšiřující moduly pro komunikační platformu BC4™ SoftSwitch
Komunikační platforma BC4™ Softswitch poskytuje plnou sjednocenou komunikaci s funkcemi zasílání zpráv, spolupráce, obsluhy a omnichanel kontaktního centra, které umožňují rychlejší a efektivnější obchodní komunikaci. Umožňuje vám mít jediné řešení podporující vaše zaměstnance a osoby s rozhodovací pravomocí.
 |
BC4™ Contact Center |
Modul BC4™ Contact Center umožňuje poskytovat konzistentní a vysoce kvalitní zákaznický servis napříč všemi komunikačními kanály, které zákazníci preferují (telefon, e-mail, SMS, webový chat a sociální média). Je dostupný buď na místě, nebo v cloudu. Součástí jsou integrované webové nástroje, jako Voice Recording, Agent Panel, Supervisor Panel, Real-Time Reporting a Historický Reporting, které zajišťují kompletní přístup ke všem službám na základě oprávnění. |
Zjistit více |
 |
|
|
|
|
 |
BC4™ Voicebot a Chatbot |
Konverzační AI je umělá inteligence (AI), se kterou mohou lidé skutečně komunikovat, například prostřednictvím chatů, hlasových asistentů nebo virtuálních agentů. Dnes jsou populárními příklady konverzační AI chatboti, virtuální agenti a hlasoví asistenti. Tato AI usnadňuje práci, ať už při kontaktu se zákazníky, nebo při interakci s týmem během schůzek. |
Zjistit více |
 |
|
|
|
|
 |
BC4™ Mobile Client |
Komplexní řešení komunikace, které poskytuje uživatelům všechny potřebné nástroje pro zůstat ve spojení, ať jsou kdekoli. Stačí si vybrat preferované zařízení – chytrý mobilní telefon nebo přenosný počítač – bez ohledu na operační systém (iOS, Android, Windows nebo iMac). Umožňuje všem uživatelům snadno komunikovat a spolupracovat s kolegy, zákazníky i partnery prostřednictvím integrované sady služeb dostupných buď přes jediného softwarového klienta, nebo WebRTC. |
Zjistit více |
 |
|
|
|
|
 |
WhatsApp Business API
Integrujte rozhraní WhatsApp Business API a začněte oslovovat zákazníky prostřednictvím celosvětově nejpopulárnější aplikace pro zasílání zpráv. Platforma WhatsApp Business s rozhraními API BC4 Messaging představuje další efektivní komunikační kanál, vhodný pro podporu, oznámení, ověřování i personalizovanou propagaci.
|
|
Terminály a brány pro komunikační platformu BC4™ Softswitch
Kompletní portfolio SIP, bezdrátových DECT, VoWiFi a analogových koncových terminálů pokrývající veškeré potřeby uživatelů.
Funkce komunikační platformy BC4™ Softswitch
- Kompletní řešení na bázi SIP protokolu
- Nasazení do privátního nebo veřejného cloudu
- Nasazení na lokální hardwareové servery
- Podpora VMare, HyperV, KVM
- Výběr modelů CAPEX,OPEX nebo Subscription
- Flexibilita práce odkudkoli
- Centrální správa z jednoho bodu
- Multimediální komunikace a spolupráce
- Nahrávání hovorů
- IVR a automatická spojovatelka
- Hlasová pošta
- MeetMe telekonference
|
- Konference a týmová spolupráce
- Vhodné pro mobilní pracovníky
- Mobilní aplikace a WebRTC
- Omnikanálové kontaktní centrum
- Široké portfolio IP telefonů a bezdrátových DECT telefonů
- Rozsáhlé reportovací funkce a CDR
- Otevřená rozhraní CSTA a SIP
- Silná integrace s MS Teams a stávajícími SIP systémů třetích stran
- API pro další integrace
- Integrované řešení Text-to Speech Microsoft
- Fax Server
- CDR
|
Chcete vypracovat cenovou nabídku nebo další informace o produktu? |
Kontaktujte nás |
 |
|