Multimediální kontaktní centrum BC 4
V moderních architekturách Call center jsou integrovány multimediální C2B (customer to business) řešení s one-to-one interakčními schopnostmi a jednoduchým nasazením řešení.
V moderních architekturách Call center jsou integrovány multimediální C2B (customer to business) řešení s one-to-one interakčními schopnostmi a jednoduchým nasazením řešení.
Modul OutBound kontaktního centra BC4 zajišťuje distribuci, plánování a automatizaci odchozích hovorů a kampaní. Je navržen jako vhodný nástroj pro aktivní volání, telemarketing, průzkumy trhu, atd.
InBound modul je základní stavební kámen celého call centra. Modul zajišťuje směřování hovorů a všech dalších médií (SMS, chat, e-mail, sociální média) do správné fronty a nebo přímo na správného operátora/agenta.
Agent Panel je propracované webové agentské pracoviště pro příjem a vytáčení hovorů. Pracovište je sestavené z různých modulů, tak zvaných Widgetů, které obsahují volitelné informace z různých předem definovaných zdrojů.
Modul Dispečerská pracoviště je spolehlivým pomocníkem pro dispečery, pro pracovníky krizových a finančních center, pro které je důležitá rychlost komunikace a rozhodovaní.
SUPERVISOR PANEL zobrazuje on line informace o provozu call centra potřebných pro práci Supervisora.
Modul Zákaznické karty je nástroj pro správu a integraci firemních kontaktů. Je možný import z excelu nebo CSV, případně integrace na další zákaznické CRM nebo db.
Modul Zákaznické karty je nástroj pro správu a integraci firemních kontaktů. Je možný import z excelu nebo CSV, případně integrace na další zákaznické CRM nebo db.
IP komunikační systém BC4 SoftSwitch s integrovaným aplikačním serverem Collaboration Portal je kompletní IP komunikační sytém až pro 1000 uživatelů.
Modul hlasové pošty je součástí baličku aplikací Collaboration portal komunikačního systému BC4 SoftSwitch. Systém může být vystavěn až pro 5000 uživatelů/hlasových schránek a 512 portů.
Modul Automatická spojovatelky a IVR z balíku aplikací Collaboration portal je neúnavným a vždy příjemně naladěným prvním kontaktem s Vaší firmou po telefonu.
Modus SMS umožňuje přijímat, odesílat a archivovat SMS zprávy. Všechny SMS zprávy máte neustále k dispozici ke zpracování v uživatelsky přívětivém webovém rozhraní.
Nacházíte se v kategorii: Vývoj a integrace software