AI omnichannel kontaktní centrum BC4™ Contact Center

BC4

AI omnichannel kontaktní centrum BC4™ Contact Center hodnocení (0)
dotaz vytisknout poslat odkaz hlídat cenu a sklad
Nastavit hlídání

Chci být informován:

Na Váš e-mail:
Nejsem robot


Kód:
MCC BC4
Výrobce:
BC4
CENA NA ZÁKLADĚ KONFIGURACE
Objednejte si zboží telefonicky
Po - Pá: 8:30 do 16:00
+420 261 303 303
Skladová dostupnost:
skladem
Skladem:
Ks


  • Popis
  • Foto
Popis k výrobku: AI omnichannel kontaktní centrum BC4™ Contact Center

AI omnichannel kontaktní centrum BC4™ Contact Center
 
AI omnichannel kontaktní centrum BC4™ Contact Center představuje inovativní řešení pro distribuci hlasových, video a textových komunikací. Tento systém je navržen jako modulární platforma složená z Plug-in stavebních prvků, které umožňují jednoduchou a rychlou úpravu a konfiguraci podle specifických potřeb a požadavků každého zákazníka. Díky této flexibilitě může být konečná podoba kontaktního centra ideálně přizpůsobena tak, aby splňovala všechny přesné požadavky a zároveň minimalizovala zatížení agentů nepotřebnými funkcemi či prvky. 

Každý modul lze snadno přizpůsobit či rozšířit, což umožňuje nejen efektivní správu aktuálních funkcí, ale i rychlou integraci dalších pokročilých či nestandardních funkcí na základě specifických požadavků. Tato modulární architektura tak zajišťuje vysokou míru přizpůsobivosti a škálovatelnosti, což je klíčové pro uspokojení rostoucích a měnících se potřeb moderních call center.

BC4™ Contact Center je ideálním řešením pro firmy usilující o optimalizaci své komunikace s klienty napříč různými kanály, přičemž nabízí robustní, flexibilní a snadno přizpůsobitelné prostředí, jež může být rozšířeno o nejnovější technologie a funkce šité na míru specifickým obchodním požadavkům.

 
Klíčové vlastnosti AI kontaktního centra BC4™
  • Komplexní all-in-one řešení – Integrovaný softwarový balíček, který umožňuje správu všech komunikačních kanálů v jednom snadno ovladatelném prostředí. 
  • Důraz na mobilitu – nativní mobilní aplikace pro Android i iOS umožňuje agentům pracovat odkudkoli. Integrované řešení Agent Panel s WebRTC technologii umožňuje bezproblémové a kvalitní komunikace přímo z mobilu nebo přes webové prohlížeče.
  • VPN Less řešení – Pro práci mimo kancelář je k dispozici řešení bez nutnosti VPN, s integrovaným Session Border Controller (SBC), který zajišťuje bezpečnost a stabilitu spojení i v prostředí s omezeným přístupem.
  • Škálovatelnost od 5 do 500 agentů – Flexibilní systém, který lze snadno rozšířit od malých týmů až po velké provozy, aniž by došlo ke ztrátě výkonu nebo snadnosti správy.
  • Jednoduché a transparentní licencování, které umožňuje snadné plánování nákladů a rozšiřování kapacit podle aktuálních potřeb.
  • Integrované sociální kanály – podpora komunikace přes různé sociální sítě včetně WhatsApp Business API, Facebook Messenger, a další.
  • Pokročilé komunikační nástroje – AI Voicebot a Chatbot pro automatizaci a zvýšení efektivity komunikace, SMS odesílání a příjem (včetně hromadného rozesílání), integrace se SMS bránami od O2, TMB nebo HW GSM bránami umožňuje rychlou a spolehlivou textovou komunikaci.
  • Tradiční telefonní funkce, IVR a Voice Mail
  • Flexibilní nasazení – Možnost instalace v privátním nebo veřejném cloudu, on-premise nebo hybridní modely, podle vašeho podnikatelského prostředí a požadavků.
  • API pro systémy třetích stran – Rozhraní API umožňuje integraci s dalšími podnikovámi systémy, ERP, CRM a dalšími.

 

Jedna AI omnichannel komunikační platforma pro vaši společnost bez ohledu na velikost a růst

Podnikové řešení CX

Spravujte kompletní UCC řešení (Unified Communications & Collaboration) z jednoho integrovaného systému, který umožňuje připojení zákazníků od 5 do 5 000 uživatelů, nezávisle na jejich lokalitě. Tento plně škálovatelný systém je ideální pro společnosti všech velikostí, nabízí centrální správu a umožňuje detailní řízení přístupu podle oprávnění a geografické polohy uživatelů.

Bezproblémová směrování

Propojte své zákazníky se správným zdrojem informací a pomozte jim vyřešit jejich problém hned na první pokus – ať už prostřednictvím samoobslužného režimu nebo ve spolupráci s živým agentem, a to v jakémkoli komunikačním kanálu. Tím zvýšíte spokojenost zákazníků a zároveň zefektivníte svůj zákaznický servis.

Chytřejší služba zákazníkům

Transformujte zákaznické i zaměstnanecké zkušenosti pomocí inteligentního směrování všech komunikačních kanálů, využití konverzační umělé inteligence, podpory pro vaše agenty kontaktního centra a pokročilých reportů. Tím dosáhnete vyšší efektivity, spokojenosti a dlouhodobé loajality.

Komunikace napříč společností

Zjednodušte firemní komunikaci se zákazníky i uvnitř organizace pomocí jednoho jednotného nástroje pro všechny typy interakcí. Přineste komplexní zákaznické zážitky (CX) do celé firmy prostřednictvím integrace systémů BC4™ Contact Center a BC4™ SoftSwitch, čímž zvýšíte efektivitu, konzistenci a spokojenost na všech úrovních.

Zvýšení efektivity 

Umožněte svým zákazníkům a obchodním partnerům efektivně komunikovat prostřednictvím přívětivého řešení, které integruje všechny dostupné komunikační kanály – hlas, video, chat, SMS, e-mail i sociální média – do jednoho jednoduchého a přístupného prostředí. Tím zvýšíte spokojenost, dostupnost a kvalitu vaší komunikace.

Otevřenost - SIP a API

Omnichannel kontaktní centrum BC4™ je postavené na otevřených standardech SIP, které umožňují seamless integraci SIP terminálů, WebRTC, mobilních klientů, mobilních telefonů iOS a Android či Microsoft Teams. Otevřené API zajišťuje snadnou integraci s vašimi zákaznickými CRM, ERP systémy nebo jakýmikoli jinými řešeními, čímž podporuje flexibilitu a rozšiřitelnost celého systému.

Připraven na budoucnost

Udržujte svůj systém aktuální díky našemu programu Software Assurance a neustálému vývoji, který vychází z nejnovějších technologií s udržitelnou architekturou platforem. Standardizovaný hardware a silné možnosti virtualizace, jež zajišťují bezpečnost dnes i v budoucnu, a umožňují flexibilní a bezpečné rozšiřování vašeho systému.

Mobilita

Začněte pracovat odkudkoli, bez ohledu na vaši aktuální polohu nebo zařízení, které používáte. Díky nativní podpoře WebRTC ve BC4™ Agent Panel si stačí otevřít počítač s internetovým prohlížečem nebo stáhnout aplikaci BC4™ Agent Panel do mobilu a ihned začít řešit požadavky zákazníků.

Růst podle potřeb

Komunikační platforma BC4™ je modulární stavebnice založená na samostatných zásuvných modulech, které jsou plně integrovány do systému a aktivují se podle potřeb zákazníka. Díky tomuto jedinečnému řešení lze provádět zákaznické úpravy bez dopadu na celkovou funkčnost systému.

 

Jednotné pracoviště BC4™ Agent Panel 

Začněte pracovat odkudkoli, bez ohledu na vaši aktuální polohu nebo zařízení, na kterém pracujete – ať už je to počítač s Windows nebo Apple s macOS. Díky nativní podpoře WebRTC si stačí otevřít internetový prohlížeč, přihlásit se ke svému účtu v BC4™ Contact Center a okamžitě získáte přístup ke všem funkcím kontaktního centra. Můžete začít odbavovat frontu požadavků zákazníků nebo spustit volací kampaň.

Díky WebRTC můžete komunikovat pomocí náhlavní soupravy připojené k počítači nebo pomocí funkce CTI ovládat váš pevný IP telefon..

Zjistit více

 

Mobilní aplikace BC4™ Mobile Agent

BC4™ Mobile Agent funguje na všech moderních mobilních telefonech s operačními systémy Android a iOS. Design aplikace nabízí stejné pracovní prostředí jako BC4™ Agent Panel s WebRTC a zároveň dodržuje standardy používání mobilních aplikací na dotykových zařízeních.

Dostupné jsou všechny klíčové funkce, včetně správy front, přepojení hovoru, historie volání s okamžitým vytočením, sdílených adresářů s možností přímého nebo asistovaného přepojení a jednoduchého přihlášení bez nutnosti VPN.

Zjistit více



 

Pracoviště BC4™ Supervisor Panel

Pracoviště BC4™ Supervisor Panel představuje sadu vysoce výkonných nástrojů určených pro supervizory kontaktního centra. Nabízí profesionální a uživatelsky přívětivé prostředí, které umožňuje snadný přehled o fungování celého kontaktního centra.

Díky různým pohledům v reálném čase má supervizor okamžitý přehled o vytíženosti a aktivitách všech agentů, frontách požadavků zákazníků a probíhajících kampaních.

K několika kliknutím má možnost zasáhnout v případě potřeby a upravit chování, směrování či fungování jednotlivých částí CX, čímž zvyšuje efektivitu a kvalitu služeb.

Zjistit více

 

 

Historický reporting a analýza

BC4™ Contact Center disponuje integrovanými pokročilými nástroji pro historický reporting a analýzu událostí.

Umožňuje vám získat klíčové informace o výkonu agentů a zákaznické zkušenosti prostřednictvím nejdůležitějších a cílených předdefinovaných sestav.

Můžete sledovat celou cestu zákazníka napříč systémem a získat detailní přehled o výkonu agenta v jakékoliv frontě požadavků v přesném čase, což usnadňuje optimalizaci a rozhodování.

BC4™ Realtime Wallboard

Díky BC4™ Realtime Wallboard získáváte okamžitý přehled o výkonu vašeho týmu agentů a o situaci zákazníků čekajících ve frontě na obsloužení.

Wallboard je navržen tak, aby vám na jednom místě, například na velkém displeji ve viditelném prostoru, poskytoval rychlý přehled o všech klíčových datech a ukazatelích v reálném čase.

 

BC4™ AI Voicebot a Chatbot

BC4™ AI Voicebot a Chatbot je přímo napojený na generativní AI model ChatGPT. Tento jazykový model využívá zpracování přirozeného jazyka k vytváření konverzačního dialogu podobného lidskému, což mu umožňuje odpovídat na otázky volajících.

Voicebota lze trénovat na vlastní množině dat, například na rozsáhlé znalostní bázi vaší firmy. Je vhodný pro sdělování obecných informací na základě předem nadefinovaných strukturovaných otázek, čímž zvyšuje efektivitu a kvalitu zákaznické podpory.

Zjistit více



 

Centrální správa a administrace kontaktního centra

Rychlý a přehledný centrální webový management systému, přístup k jednotlivým službám na základě oprávnění. V administraci lze nastavit veškará možná nastavení systému a kontaktního centra. Je to například Call Flow hovoru, IVR, zřídit frontu požadavků, časové podmínky, ohlasy, nastavení linek, trunků, nastavit oprávnění přístupu pro uživatele k jednotlivým funkcím systému a mnoho dalšího.

 

Kanály kontaktního centra BC4™ Contact Center

Díky omnichannel funkcím, které podporují všechny digitální kanály, můžete poskytovat zákaznický servis tam, kde je to pro vaše zákazníky nejpohodlnější a nejrychlejší.
 

Inbound - příchozí hlas

Ať už používáte Agent Panel s WebRTC nebo pevný IP telefon Htek, či mobilní telefon s BC4™ Mobile Agent, agenti vašeho kontaktního centra jsou vždy připraveni poskytnout rychlé a efektivní odpovědi na otázky vašich zákazníků.
 

Outbound - odchozí hlas

Vyberte si z různých možností vytáčení, které vám pomohou optimalizovat vaši strategii a oslovit stávající nebo potenciální zákazníky s aktuální nabídkou, když je to pro ně a vaši firmu důležité.

Zasílání zpráv 

Využijte sílu asynchronního zasílání textových zpráv pro nepřetržité konverzace, aby zákazníci mohli zahájit konverzaci na vašem webu a později si ji vyzvednout na mobilním zařízení nebo přejít na jinou formu komunikace.

Sociální média

Agent vašeho kontaktního centra dokáže třídit a spravovat příchozí interakce ze sítí sociálních médií.
 

Živý chat

Umožněte návštěvníkům vašeho webu zahájit živý chat s vhodným agentem kontaktního centra.

E-mail 

Spravujte příchozí e-maily a sledujte, zpracovávajte a kontrolujte kategorizaci přijatých zpráv a kvalitu odeslaných odpovědí.
 

Inteligentní směrování 

Vyřešte požadavky vašich zákazníků rychleji tím, že hned napoprvé dostanete své zákazníky ke správnému agentovi, tak aby bylo řešení požadavků rychlé bez zbytečného čekání ve frontě.
 

Směrování založené na dovednostech agenta

Inteligentní routování na základě skillů jednotlivých agentů pro různé úkoly vám zajistí, aby se zákazníci dostali k nejlepšímu dostupnému zdroji na základě dovedností nastavenou pro každou interakci a zákaznickou potřebu.
 

Směrování řízené zákaznickými daty

Otevřená rozhraní API pro  integraci a načítání dat z backendových systémů a systémů CRM pro chytřejší propojení a budování lepších vztahů se zákazníky. Zákazníka nasměrujeme na jeho oblíbeného agenta nebo na agenta se kterým hovořil naposledy.

Směrování hlasové schránky

Poskytněte zákazníkům možnost zanechat hlasovou zprávu nebo přijmout zpětné volání, v případě volání mimo pracovní hodiny nebo delšího čekání ve frontě a kontaktovat jej později. 
 
Automatizace 

Udělejte více s menším úsilím díky automatizaci. Nechte zákazníky, aby si pomohli sami a pomocí virtuálních asistentů řídili co nejvíce interakcí.

IVR hlasový průvodce

Umožněte svým zákazníkům provádět rutinní operace po telefonu sami a ujasněte si potřeby zákazníků pro personalizovanější služby.
 

Automatické zpětné volání

Namísto toho, aby zákazníci byli nuceni trávit čas čekám ve frontě, nabídněte jim možnost zavolat jim zpět a nečekat zbytečně dlouho.

Odklon hovoru k jinému kanálu

Naprogramujte svůj IVR systém tak, aby nabízel alternativní digitální způsoby komunikace namísto čekání ve frontě.

Proaktivní volání a kampaně 

Proaktivně oslovte své stávající nebo nové zákazníky prostřednictvím automatických kampaní a prediktivních dialerů.
 

Odchozí dialery

Zvyšte prodej pomocí správné volby typu aktivního volání odpovídajícímu vaším obchodním potřebám. Prediktivní, proaktivní a progresivní dialery nabízejí různé možnosti, jak maximalizovat výkon vašich odchozích kampaní.
 

Správa kampaní

Oslovte své cílové zákazníky s tím, že budete vědět, koho a kdy kontaktovat a efektivně spravujte pokusy o volání. Reporting odchozích kampaní poskytne obrázek o jejich účinnosti.

Správa kontaků

Pracujte se seznamy kontaků, odstraňujte duplikáty a přidejte nové potenciální zákazníky na začátek seznamu, tak abyste maximalizovali rychlost vytáčení.
 
Vybrané funkce omnichannel kontaktního centra BC4™ Contact Center
 
  • Kompletní řešení na bázi SIP protokolu
  • Nasazení do privátního nebo veřejného cloudu
  • Nasazení na lokální hardwarové servery
  • Podpora VMware, HyperV, KVM a další
  • Výběr modelů CAPEX,OPEX nebo Subscription
  • Flexibilita práce odkudkoliv
  • Centrální správa z jednoho bodu
  • Multimediální komunikace a spolupráce
  • Nahrávání hovorů
  • IVR a automatická spojovatelka
  • Hlasová pošta
  • MeetMe telekonference
  • CDR
  • Konference a týmová spolupráce
  • Mobilní aplikace BC4™ Agent Panel s WebRTC
  • Mobilní aplikace BC4™ Mobile Agent
  • Interaktivní pracoviště Supervisora
  • Omnikanálové kontaktní centrum
  • Inteligentní směrování všech kanálů
  • Rozsáhlé reportovací funkce a CDR
  • Otevřená rozhraní CSTA a SIP
  • Silná integrace s MS Teams a stávajícími SIP systémů třetích stran
  • API pro další integrace
  • Integrované řešení Text-to Speech Microsoft
  • WallBoard
  • AI Voicebot a Chatbot
 
 
 
Chcete vypracovat cenovou nabídku nebo další informace o produktu? 
Kontaktujte nás
kliknutít zobrazíte maximální velikost obrázku kliknutít zobrazíte maximální velikost obrázkukliknutít zobrazíte maximální velikost obrázkukliknutít zobrazíte maximální velikost obrázku
Příslušenství

Náhlavní souprava VT7000UNC Monaural

Profi náhlavní souprava VT7000 byla navržena s důrazem na spolehlivost, odolnost, vysoký komfort nošení a kvalitu zvuku. Je k dispozici ve dvou verzích, pro jedno i pro obě uši.

Náhlavní souprava VT7000UNC Monaural
Výrobce:VT Headsets
Kód:VT7000UNC M
1 139 Kč [ s DPH 1 378,19 Kč ]
dostupnost: skladem

Náhlavní souprava VT7000UNC-D Binaural

Náhlavní souprava VT 7000 byla navržena s důrazem na spolehlivost, odolnost, komfort a kvalitu zvuku. Je k dispozici ve dvou verzích, pro jedno i pro obě uši.

Náhlavní souprava VT7000UNC-D Binaural
Výrobce:VT Headsets
Kód:VT7000UNC-D
1 277 Kč [ s DPH 1 545,17 Kč ]
dostupnost: skladem

Náhlavní souprava VTX200 UNC Duo USB

USB náhlavní souprava VT TX200 UNC Duo na obě uši poskytuje kvalitní, čistý zvuk, pohodlí a kompatibilitu s platformami 3CX, AVAYA, Mitel, Cisco, Microsoft, Zycoo atd.

Náhlavní souprava VTX200 UNC Duo USB
Výrobce:VT Headsets
Kód:VTX200D UNC Duo
1 909 Kč [ s DPH 2 309,89 Kč ]
dostupnost: na cestě
Související zboží

BC4™ Agent Panel s WebRTC a CTI

Začněte pracovat odkudkoliv bez ohledu na to, kde se nacházíte a na jakém zazřízení práve pracujete, jestli to počítač s MS Windows nebo Apple s macOS. Díky nativní podpoře WebRTC si stačí otevřít internetový prohlížečem a ...

BC4™  Agent Panel s WebRTC a CTI
Výrobce:BC4
Kód:BC4 Agent Panel
CENA NA ZÁKLADĚ KONFIGURACE
dostupnost: skladem

BC4™ Mobile Client pro Android a iOS

Mobilní klient BC4™ funguje na všech moderních mobilních telefonech s operačním systémem Android nebo iOS. Funkční design nabízí stejné pracovní prostředí jako BC4™ Agent Panel s WebRTC a zároveň dodržuje standardy používání ...

BC4™ Mobile Client pro Android a iOS
Výrobce:BC4
Kód:BC4 Mobile Client
CENA NA ZÁKLADĚ KONFIGURACE
dostupnost: skladem

Htek UCV10 Pro Cordless Smart Video IP Phone

Htek UCV10 Pro je inovativní gigabitový IP Android videotelefon s dotykovým 5" displejem, bezdrátovým sluchátkem, čtyřjádrovým procesorem, integrovaným rozhraním Bluetooth pro připojení náhlavní soupravy a dual band WiFi.

Htek UCV10 Pro Cordless Smart Video IP Phone
Výrobce:Htek
Kód:UCV10Pro
8 970 Kč [ s DPH 10 853,70 Kč ]
dostupnost: skladem

Htek UCV10 Smart Video IP Phones

Htek UCV10 je inovativní gigabitový IP Android videotelefon s dotykovým 5" displejem, čtyřjádrovým procesorem, integrovaným rozhraním Bluetooth pro připojení náhlavní soupravy a dual band WiFi.

Htek UCV10 Smart Video IP Phones
Výrobce:Htek
Kód:UCV10
7 590 Kč [ s DPH 9 183,90 Kč ]
dostupnost: skladem

Htek UCV50 Pro Cordless Smart Video IP Phone

Htek UCV50 Pro je inovativní gigabitový IP Android videotelefon s dotykovým 8" displejem, bezdrátovým sluchátkem, čtyřjádrovým procesorem, integrovaným rozhraním Bluetooth pro připojení náhlavní soupravy a dual band WiFi.

Htek UCV50 Pro Cordless Smart Video IP Phone
Výrobce:Htek
Kód:UCV50Pro
11 960 Kč [ s DPH 14 471,60 Kč ]
dostupnost: skladem

Htek UCV50 Smart Video IP Phones

Htek UCV50 je inovativní gigabitový IP Android videotelefon s dotykovým 8" displejem, čtyřjádrovým procesorem, integrovaným rozhraním Bluetooth pro připojení náhlavní soupravy a dual band WiFi.

Htek UCV50 Smart Video IP Phones
Výrobce:Htek
Kód:UCV50
10 580 Kč [ s DPH 12 801,80 Kč ]
dostupnost: skladem

Systém pro jednotnou komunikaci BC4™ SoftSwitch

Komunikační platforma BC4™ je komplexní multimediální systém určený pro jednotnou komunikaci s integrovaným AI omnichannel kontaktním centrem, které umožňuje přenos hlasu, videa a práci s textem. Je postavena na otevřeném softwaru, ...

Systém pro jednotnou komunikaci BC4™ SoftSwitch
Výrobce:BC4
Kód:BC4
CENA NA ZÁKLADĚ KONFIGURACE
dostupnost: skladem