Kontaktní centra, centra obsluhy volání a dispečerské systémy

 

Kontaktní centrum  - call centrum je souhrn funkcí  komunikačního systému nebo aplikací sloužící k odbavení vysokého počtu telefonních hovorů, video hovorů, e-mailů, sms zpráv, instant messagingu, webu, prostřednictvím sociálních sítí, self-service nástroje, atd..  Je prostředkem k zajištění spokojenosti zákazníků, k omezení nákladů a nebo k vytvoření zisku. Centra obsluhy volání již nejsou doménou pouze velkých nebo specializovaných firem a institucí, ale stávají se běžným standardem i v malých firmách, kterým jde o maximálně spokojeného zákazníka.

Podle požadavků na typ komunikace může být  orientované na zpracování příchozích hovorů -  inbound call centrum, a nebo může být orientované  na  oslovování zákazníků -  outbound call centrum, případně  kombinace outbound/inbound call center.

V našem portfolio  je široká nabídka aplikací a nástrojů pro efektivní provoz kontaktního centra pro všechny skupiny zákazníků, od nejmenších firem po velké nadnárodní společnosti.  V nabídce máme produkty předních světových výrobců řešení center obsluhy volání,  společností  Mitel,  Alcatel  a rovněž nabízíme řešení na vlastní komunikační  platformě BusinessCom Communications Platform. K standardním produktům přinášíme také možnost úpravy podle specifických potřeb zákazníka, nebo vývoj vlastního řešení přímo na míru.

Mezi nabízené služby patří zejména:                                                                            

  • realizace a servis multimediálních kontaktních center Mitel MiContact Center Enterprise (dříve Solidus eCare)
  • realizace a servis multimediálních kontaktních center SoftSwitch BC 4.0 
  • integrace kontaktních center do zákaznických prostředí
  • poradenství a návrh optimálního kontaktního centra
  • vývoj zákaznických aplikací , přizpůsobení řešení zákazníkovi
  • technická podpora a servis kontaktních center 24/7/365
  • nahrávání hovorů
  • virtuální kontaktní centra
  • pronájem a outsourcing HW a SW kontaktních center
  • zákaznická řešení dispečerských pracovišť pro záchranné služby, policie, taxi služby, doly, atd.
výpis typu seznam výpis typu náhled

Multimediální kontaktní centrum BC 4.0

V moderních architekturách Call center jsou integrovány multimediální C2B (customer to business) řešení s one-to-one interakčními schopnostmi a jednoduchým nasazením řešení. Řešení jsou modulární, přičemž umožňují integraci všech běžných komunikačních ...
      Cena na dotaz

Multimediální kontaktní centrum BC 4.0 - pracoviště agenta

  Agent Panel je propracované webové agentské pracoviště pro příjem a vytáčení hovorů. Pracovište je sestavené z různých modulů, tak zvaných Widgetů, které obsahují volitelné informace z různých předem definovaných zdrojů. Widgety je možné ...
      Cena na dotaz

Multimediální kontaktní centrum BC 4.0 - pracoviště supervisora

SUPERVISOR PANEL zobrazuje on line informace o  provozu call centra potřebných pro práci Supervisora. Zobrazuje přihlášené agenty, stav agenta (volný, vyzvánějicí, obsazený nebo v pauze), aktivní fronty jednotlivých agentů, pauzy, souhrnný přehled o ...
      Cena na dotaz

Mitel MiContact Center Enterprise - multimediální kontaktní centrum

V moderních architekturách Call center jsou integrovány multimediální C2B (customer to business) řešení s one-to-one interakčními schopnostmi a jednoduchým nasazením řešení. Řešení jsou modulární, přičemž umožňují integraci všech běžných komunikačních ...
      Cena na dotaz

Mitel MiContact Center Enterprise - samoobslužné aplikace

Script Manager zjednodušuje proces obsluhy telefonních aplikací rozložením hovoru na posloupnost akcí reprezentovaných ikonami. Tyto ikony jsou spolu propojeny tak, aby tvořily grafické blokové schéma směrování jejich hovorů. Grafické uživatelské rozhraní ...
      Cena na dotaz

Nacházíte se v kategorii: Kontaktní centra, centra obsluhy volání a dispečerské systémy

DOPORUČUJEME

Multimediální kontaktní centrum BC 4.0

Multimediální kontaktní centrum BC 4.0
V moderních architekturách Call center jsou integrovány multimediální C2B (customer to business) řešení s one-to-one interakčními schopnostmi a jednoduchým ...

Yealink SIP-T40P Skype for Business

Yealink SIP-T40P Skype for Business
Základní model z řady manažerských IP telefonů, atraktivní design, SIP telefon Yealink SIP-T40P  je vybaven 2,3” grafickým LCD displejem s rozlišením ...

RealPresence Trio 8800 Collaboration KIT

RealPresence Trio 8800 Collaboration KIT
Polycom RealPresence Trio 8800 Collaboration kit přináší nejlepší zvukový zážitek při poslechu i práci v zasedací místnosti - každé mluvené slovo je mnohem ...

LifeSize ® Icon 450

LifeSize ® Icon 450
LifeSize ® Icon™  Series je nová řada videosystémů, navržených pro vás. Zrychlete komunikaci, ovládejte výkonné video aplikace LifeSize Cloud s geniálně ...

CS 510A

CS 510A
CS 510 - monaural Legendární řada Plantronics CS přináší nový rozměr do komunikace prostřednictvím stolních telefonů díky nové sérii CS500™ Series, která ...
Home > Produkty a služby > Kontaktní centra
přihlásit se | košík 0 kusů 0